خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد:

جذب ۱۳ هزار دانش‌آموز با استعداد تحت پوشش کمیته امداد در مدارس غیردولتی و هیات امنایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۲۸

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در آیین تجلیل از مدیران برتر مدارس همدل؛ از جذب ۱۳ هزار دانش‌آموز با استعداد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس غیردولتی و هیات امنایی به‌صورت رایگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، احمد محمودزاده در آیین تجلیل از مجریان و مدیران مدارس همدل که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: امروز نقش نهاد تعلیم و تربیت در تقویت انسجام ملی و اجتماعی، انتقال مفاهیم انقلاب و ارزش‌های دینی و ملی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خلق تمدن نوین اسلامی برکسی پوشیده نیست و رهبر انقلاب پیشرفت‌های علمی کشور را مرهون مجاهدت معلمان به‌عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور دانسته است. 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به این‌که در کلام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) معلم کانون خلق دنیای آینده است، افزود: هرگونه هزینه در این نهاد سرمایه‌گذاری است، زیرا تبدیل به ثروت واقعی به نام نیروی انسانی می‌شود. 

او یادآور شد: گستردگی و تنوع مسائل و فراوانی وظایف و ضرورت تحقق مردمی‌سازی آموزش و پرورش موجب شده است، مشارکت و زمینه‌سازی برای توسعه سپردن امور به مردم در دستور کار قرار گیرد. 

محمود زاده گفت: در سند تحول دولت نگاه ویژه‌ای به مشارکت ذی‌نفعان در قالب مردمی‌سازی و حکمرانی آموزش و پرورش شده است و بر حاکم کردن رویکرد عدالت آموزشی و تربیتی هم‌زمان با حفظ کرامت مردم تأکید شده است. 

او تأکید کرد: باید با تسهیل فرآیندها و بازنگری در قوانین، زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیکوکاری، خیری و به‌کارگیری توان نهادهای مذهبی و انقلابی، فرصت برابر برای دسترسی همه مردم به فرصت‌های برابر آموزشی را فراهم کنیم. 

محمود زاده تصریح کرد: طرح مدارس همدل، جلوه‌ای موفق و جهادی از مشارکت با نهاد انقلابی کمیته امداد است که می‌تواند زمینه‌ساز تحول در آموزش و تربیت بیش از ۷۵۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز