خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

بنیان خانه مطبوعات قزوین در دوره چهارم از هم پاشید

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۶۵۹

مدیر مسئول سایت خبری عصر قزوین گفت: در چند استان فعالیت خبری و رسانه ای داشته‌ام، اما به ندرت دیدم که خانه مطبوعات استان قزوین سال‌ها به حال خود واگذار شده باشد.

حیدر ولی‌زاده با انتقاد از عملکرد دوره چهارم خانه مطبوعات استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: به اندازه کافی خبرنگاران و اصحاب رسانه به حال خود رها شده اند و به لحاظ معیشت، حق و حقوق در محدودیت به سر می برند و متولی ندارند، نبود خانه مطبوعات در این میان قطعا اوضاع را وخیم تر می کند.

مدیرمسئول سایت خبری عصر قزوین با بیان اینکه خانه مطبوعات دوره چهارم دوره بی‌سرانجامی بود و دستاوردی نداشت، افزود: از زمانی که فعالیت رسانه‌ای در قزوین را آغاز کردم فقط در اسم شنیدم که فلانی در خانه مطبوعات سمت دارد و فلان حرف را زده، اما بنیان خانه مطبوعات در این دوره از هم پاشید، دوره بسیار افتضاحی بود، به امان خدا رها شده بود و در کیفیت دوره هم نقاط قوتی ندیدم.

ولی‌زاده ادامه داد: شاید جلساتی بین خودشان برگزار می‌شده اما نقاط قوت زمانی است که اقدام خروجی داشته باشد، البته برخی افراد مسئول خانه از دوستانم هستند اما در جایگاه نقد باید واقعیت را گفت.

وی درباره اختلاف سلیقه بین اعضای خانه و تأثیر آن در عملکرد خانه گفت: این موضوع می‌تواند دخیل باشد، وقتی اعضا رأی می‌آورند باید هدفگذاری شود و با نشست و جلسه به چارچوب دسترسی پیدا کنند و تفاوت سلیقه و جریان اعضا و تأثیر آن در عملکرد خانه توجیه ناپذیر است.

این فعال رسانه استان قزوین تأکید کرد: با برگزاری انتخابات آتی، ممکن است ترکیب یک دست نباشد، نباید انتظار داشت این امر در کار وقفه ایجاد کند، اگر هدف خدمت‌رسانی باشد، مطمئناً در نهایت می‌توان به تفاهم رسید.

مدیر مسئول سایت خبری عصر قزوین گفت: امید است که خانه مطبوعات آینده، کاملا صنفی و البته توانا باشد و به دور از جناح بازی و سیاسی کاری بتواند، قدم های موثر هر چند کوتاه برای اصحاب رسانه مظلوم بردارد.

وی در پایان عنوان کرد: البته از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز انتظار می رود با انتخابات به موقع و شایسته و یاری منتخبان خانه مطبوعات، پیشبرد امور به نفع اصحاب رسانه را تسهیل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز