خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

ممنوعیت عبور وسایل نقلیه سنگین در محور قدیم "رشت – قزوین"

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۴۰

رئیس پلیس راه استان قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی و ممنوعیت عبور وسایل نقلیه سنگین در محور قدیم "رشت - قزوین" و بالعکس برای امروز و شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد ذاکری منش گفت: با توجه به تقارن روز مبعث رسول اکرم (ص) با تعطیلات پایان هفته پیش‌بینی می‌شود حجم سفرها و تردد وسایل نقلیه در محورهای استان افزایش یابد و در این راستا محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم "رشت - قزوین" و "آستارا - اردبیل" و بالعکس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز پنج‌شنبه 27 بهمن ماه و از ساعت 12:00 تا 24:00 روز شنبه 29 بهمن ماه در محورقدیم "رشت - قزوین" و بالعکس ممنوع است.

وی در خصوص نحوه رانندگی و لزوم احتیاط در شرایط بارندگی یادآوری کرد: آنچه مورد تاکید است، رعایت فاصله طولی حین رانندگی است و یک خودرو حتما باید 2.5 برابر طول خودش با خودروی جلویی فاصله داشته باشد تا شاهد تصادفات نباشیم.

ذاکری منش خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، داشتن سوخت کافی، بررسی سالم بودن بخاری خودرو، سالم بودن برف پاک کن و چراغ‌های ماشین در شرایط جوی که مه یا غبار صبحگاهی است یا در مواقعی که نور خورشید به علت مه گرفتگی کافی نیست از اصول اولیه رانندگی در فصل زمستان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز