خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد مسکن استان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی 12.5 نیم درصدی مسکن ملی فرهنگیان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۸۷

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن استان قزوین از پیشرفت 12.5 درصدی پروژه مسکن ملی فرهنگیان در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رحمانی در جلسه بررسی وضعیت مسکن ملی فرهنگیان استان قزوین گفت: سعی ما بر این است که اولویتمان تسهیلات بانکی باشد تا آورده متقاضیان، ولی شاه کلید موضوع آورده اعضا است.

مدیر کنترل پروژه اداره کل راه و شهرسازی قزوین فزود: احتمال زیاد 10 مرحله واریزی ۴۰۰ میلیون ریالی (هر سه ماه یک مرحله واریزی) آورده متقاضیان خواهد بود و تسهیلات بانکی ۳ میلیارد ریال به ازای هر واحد که فعلا محقق نشده و احتمالا در سال آینده تحقق پیدا کند منابع مالی این پروژه است.

وی اظهار کرد: اعضا باید خود را برای پرداخت ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان آماده کنند و این مسئله را هم مدنظر قرار دهند که فروش مسکن ملی ممنوع است و کسانی که واریزی زودتر داشته باشند در اولویت انتخاب واحد قرار خواهند گرفت.

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن هم در این جلسه گفت: اسناد زمین‌ها در طول چند روز آینده صادر و برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام خواهد شد.

مجتبی علی‌نسایی اضافه کرد: ۸۰ درصد فنداسیون‌ها به اتمام رسیده و سه ماهه اول ۱۴۰۲ اسکلت ساختمان‌ها به پایان خواهد رسید و امیدوارم تا آخر سال ۱۴۰۲ پروژه به پایان برسد و تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز