خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین:

طرح مسکن ملی در شهرهای استان قزوین با ساخت 1235 واحد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۸۲

مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: عملیات اجرایی ساخت مسکن ملی در شهرهای استان قزوین با بهره برداری از 1235 واحد در 6 شهر و ناحیه مهرگان در استان قزوین توسط بنیاد مسکن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اصغر گونجی با اعلام این خبر گفت: یکی از طرح هایی که برای خانه دار شدن مردم در این دولت کلید خورده اجرای طرح اقدام ملی مسکن است که با واگذاری زمین رایگان از سوی اداره راه و شهرسازی این طرح در استان قزوین هم عملیاتی شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین افزود: سهمیه استان قزوین که باید توسط بنیاد مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر ساخته شود 4810 واحد است که تاکنون 3145 نفر برای دریافت آن ثبت نام کرده اند.

گونجی ادامه داد: در شهرهای زیر 100 هزار جمعیت استان از جمله اقبالیه، تاکستان، آبیک، محمودآباد، بیدستان و بویین زهرا اقدام به تامین مسکن شده که تاکنون طراحی 694 واحد در این شهرها آغاز شده است.

وی یادآور شد: پس از پایش اولیه در این شهرها یک هزار و 455 نفر واجد شرایط شناخته شده اند که تاکنون 934 نفر وجه اولیه خود راواریز کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اظهارکرد: در حال حاضر عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای تاکستان، اقبالیه، محمودآباد و بیدستان آغاز شده و در مرحله پی کنی، احداث فوندانسیون و اجرای اسکلت و در بویین زهرا در حال صدور پروانه ساختمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز