خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تسهیل در فرآیند مجوز دهی به سرمایه گذاران ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۳۱

استاندار قزوین گفت: فرآیند مجوز دهی به سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه صنعت در استان قزوین باید تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌اله جمالی پور در جلسه کارگروه زیربنایی استان اظهار کرد: فرآیند جواب‌دهی و اخذ مجوز در پیچ و خم سازمان ها و ادارات ذیربط بسیار طولانی است. 

استاندار قزوین تصریح کرد: در این جلسه، مشکلات سرمایه گذاران و بهره‌برداران چند واحد در زمینه صنعت و تعاونی مسکن بررسی شد. 

جمالی پور ادامه داد: با ایجاد یک پنجره واحد و کارگروه معاونت عمرانی استانداری، متناسب با آئین نامه‌های موجود فرآیند اخذ مجوز تسریع شود. 

وی، با بیان اینکه، این انتقاد وجود دارد که فرآیند اخذ مجوز برای بسیاری از سرمایه‌گذاران، بیش از یک سال است که به طول انجامیده؛ افزود: طولانی شدن فرآیند اخذ مجوز برای قزوین که جزو استان‌های پیشرو در عرصه صنعت است؛ مطلوب نیست. 

به گفته نماینده عالی دولت در استان، با تشکیل پنجره واحد، تمامی موانع در روند صدور مجوزها رفع خواهد شد. 

استاندار قزوین بیان کرد: زمان‌بندی مراحل اخذ مجوز و مدیریت زمان برای به حداقل رساندن این فرآیند و کاهش مراجعات حضوری از دیگر محاسن ایجاد این کار گروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز