خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان:

۱۵۰۰ مددجوی بهزیستی قزوین در شهرک انرژی سهامدار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۶۳

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در راستای اشتغالزایی و تامین معیشت مددجویان با حمایت با حمایت خیرین در شهرک انرژی هم برای یک‌هزار و ۵۰۰ مددجو سهام پنج کیلووات خریداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی دهباشی‌پور گفت: اشتغال، مسکن و معیشت مددجویان تحت پوشش بهزیستی از اولویت‌های سازمان است و در همین راستا در سال جاری میزان اعتبار اشتغال ۱۲۵ میلیارد تومان بود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: میزان تعهد اشتغال بهزیستی هم یک‌هزار و ۲۵۲ مورد است و اعتباراتی که برای خوداشتغالی بوده تخصیص پیدا کرده و استغال باثبات و دانش بنیان مورد تاکید است.

وی عنوان کرد: پنل‌های خورشیدی از مواردی است که برای اشتغال مددجویان در سطح کشور درحال پیگیری است و در استان هم مددجویانی که شرایط را دارند از آن بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: اعتبارات عمرانی بهزیستی هم نسبت به قبل رشد دو برابری داشته و به ۶ میلیارد تومان رسیده است، درآمد اختصاصی بهزیستی هم در سال جاری ۲۹۰ میلیون تومان و اعتبارات ملی جذب شده ۵۷ میلیارد تومان است.

دهباشی‌پور گفت: فاز یک مرکز توانبخشی بهزیستی با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است و امیدواریم تا پایان سال افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز