خبرگزاری کار ایران

سردار سنایی راد:

دشمن درپی ایجاد گسست نسلی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۵۷۵

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمن بدنبال تبدیل پیوند نسلی به گسست نسلی است، افزود: باید با جهاد تبیین به پرسش‌هایی که در ذهن جوانان ما است پاسخ دهیم چرا که آنان در فضای انقلاب اسلامی و چرایی ایجاد آن قرار نداشتند.

به گزارش ایلنا، سردار رسول سنایی راد روز دوشنبه در همایش بصیرتی جهاد تبیین در جمع کارکنان توزیع نیروی برق قزوین با بیان اینکه دشمنان تجزیه میهن اسلامی ما را هدف گذاری کرده‌اند، افزود: البته این یک نقشه جدید نیست و آن‌ها حتی پیش از انقلاب نیز در نظریات خود این مسئله را دنبال می‌کردند و با فشارهای خود در دوره پهلوی و با وادادگی رضا شاه و محمدرضا شاه بخش‌هایی را از این سرزمین جدا کردند و امروز هم شدت تلاش‌های خود را افزایش داده‌اند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمنان از گروه‌های تجزیه طلب حمایت و آن‌ها را مسلح می‌کنند و در تلویزیون‌های ایجاد کرده خود به زبان فارسی از این گروه‌ها حمایت می‌کنند، گفت: دشمنان ما از این که کشوری در خاورمیانه که زمانی متحد اصلی آنان بوده به یک مملکت مستقل تبدیل شده را تحمل ندارند و از آنجا که قدرت و توان تقابل نظامی با ما را ندارند، به دنبال راه‌هایی همچون تجزیه طلبی و جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند.

سنایی راد اظهار کرد: دشمن همچنین با تشدید فشارهای اقتصادی و خرابکاری در صنایع مختلف از جمله برق و پتروشیمی و حتی پنجر کردن لاستیک کامیون‌ها برای اختلال در شبکه حمل و نقل کالا و همچنین ایجاد تنش در روابط با همسایگان دنبال رسیدن به اهداف خود است.

وی ادامه داد: در داخل نیز عده‌ای فرصت طلب و فریب خورده که تنها به فکر منافع خود و مطرح کردن خودشان هستند و منافع ملی برای آن‌ها اهمیتی ندارند، دنباله رو مواضع دشمنان شده‌اند و وارد پازل جنگ ترکیبی دشمن شده‌اند.

سنایی راد به تلاش‌های دشمن در جریانات اخیر برای ایجاد تنش‌های اجتماعی در میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در پروژه کشته سازی و همراه کردن مردم ما با اهداف خود موفق نشد اما همچنان در این رابطه تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که دشمن موفق به ادامه تنش‌ها نشد حرکات دین ستیزانه عوامل آن‌ها از جمله آتش زدن قرآن و مسجد و امامزادگان و همچنین به کارگیری ادبیات رکیک از سوی آنان و حمایت علنی بیگانگان بود چرا که مردم ما می‌دانند بیگانه دلش به حال ملت و کشور ما نمی‌سوزد و در کنار این دعوا و اختلافات سرکردگان دشمن و هواداران آنان مانند مریم رجوی و ربع پهلوی به این مساله کمک کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نسل جدید با نسل قبل خود متفاوت است و باید با آن‌ها با زبان خود صحبت کرد، افزود: احاطه فضای مجازی بر این نسل که تعطیلی‌های کرونا نیز به آن شدت بخشید موجب شد تا دشمن با پیاده سازی جنگ شناختی نسل جدید ما را مورد هدف قرار بدهد و این در حالی است که خود غربی‌ها نسبت به این موضوعات حساس هستند و اجازه دسترسی به هر محتوایی را در هر سنی به فرزندان خود نمی‌دهند.

سنایی راد با بیان بیان اینکه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این‌ها فرزندان ما هستند، افزود: اگر هم نقصی از جمله در حجاب در بین آن‌ها وجود دارد اولا باید برطرف شود و ثانیا باید اذعان کرد همه ما نقایصی داریم و نباید به این دلیل آن‌ها را از دایره انقلاب و نظام بیرون بدانیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمن از استقلال ایران واهمه دارد، اظهار کرد: دعوا سر حجاب نیست بلکه دعوا سر موقعیت بدست آمده ایران در سطح منطقه پس از انقلاب اسلامی، استقلال این کشور و الهامی بخشی انقلاب آن است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مسئولان در اعتمادسازی جامعه و با بیان اینکه مردم فساد و حقوق‌های نجومی را بر خلاف ارزش‌های انقلاب می‌دانند، گفت: وقتی بالاترین مقام اجرایی جامعه گفت که من هم جمعه فهمیدم بنزین گران شد، این موارد اعتماد عمومی و امید را در جامعه مخدوش می‌کند و یا همین طور اتفاقاتی که در سالیان اخیر در بورس رقم خورد را نیز باید از این مسایل دانست.

سنایی راد خاطرنشان کرد: امروز تلاش برای خدمت به مردم بدون شک یک جهاد است و باید مسئولان با تلاش شبانه روزی خود برای ارتقای معیشت و حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند و اجازه سوء استفاده دشمن را از مشکلات موجود ندهند و در راه خدمت به نظام و انقلاب و مردم افرادی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز