خبرگزاری کار ایران

رقابت بیش از 13 هزار قزوینی برای ورود به دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۲۶

نماینده سازمان سنجش در استان قزوین گفت: در استان قزوین 13 هزار و 546 داوطلب در 5 گروه آموزشی به مدت دو روز به رقابت می‌پردازند که این آزمون از امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید علی قاسم‌زاده با اشاره به برگزاری آزمون کنکور سراسری گفت: نوبت اول آزمون سراسرس در 10 حوزه آزمون و در ساعات صبح و عصر آغاز شده است.

نماینده سازمان سنجش در استان قزوین ادامه داد: 7 هزار و 274 نفر از داوطلبان خانم و 6 هزار و 272 نفر هم آقا هستند.

وی عنوان کرد: گروه علوم تجربی با حدود 6 هزار و 400 نفر بیشترین متقاضی را در استان داشت، 3 هزار و 495 نفر در رشته علوم انسانی، یک‌هزار و 534 نفر در رشته ریاشی، 683 نفر در رشته زبان و 430 نفر هم در رشته هنر با هم رقابت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: آزمون علوم تجربی صبح امروز و زبان‌های خارجی عصر امروز برگزار می‌شود، داوطلبان ریاضی و انسانی هم صبح فردا و داوطلبان هنر عصر فردا باید در محل آزمون حضور داشته باشند که حضور نیم ساعت زودتر از آغاز آزمون یعنی ساعت 8 صبح و همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنامه هم ضرروت دارد.

وی یادآور شد: در حوزه‌های آزمون آنتن دهی گوشی همراه قطع خواهد شد.

قاسم‌زاده گفت: امکان برگزاری نوبت دوم آزمون هم برای افرادی که از شانس حضور در نوبت اول برخوردار نبودند هم وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز