خبرگزاری کار ایران

رقابت 21 دانش آموز قزوینی در کنکور سراسری ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۷۱۵

نماینده سازمان سنجش در استان قزوین گفت: برای سال تحصیلی جدید 21 هزار و 126 دانش آموز قزوینی در گروه‌های پنج گانه آموزشی در کنکور سراسری به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرعایت جهرمی با اشاره به آغاز آزمون‌های کنکور سراسری گفت: آزمون کنکور سراسری از امروز همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شده و در مدت چهار روز داوطلبان در گروه‌های مختلف آموزشی شرکت خواهند کرد.

نماینده سازمان سنجش در استان قزوین ادامه داد: در مجموع استان قزوین 10 حوزه آزمون فعالیت خواهند داشت و 14 هزار خانم و 8 هزار آقا در آزمون حضور خواهند داشت و در مجموع تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته حدود هزار نفر افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: داوطلبان گروه هنر در روز نخست، داوطلبان گروه‌های ریاضی و علوم انسانی در روز دوم، گروه علوم تجربی در روز سوم و گروه زبان خارجی در روز پایانی در آزمون شرکت می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: تاکید کرد: باتوجه به اینکه درهای حوزه‌های آزمون از ساعت 7:30 بسته می‌شود حضور به موقع در محل آزمون و به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ضدعفونی محل آزمون برای افراد مبتلا به کرونا هم محلی جداگانه در نظر گرفته شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز