خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته؛

31 متهم تخلفات زیست محیطی در قزوین شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۶۹

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در آذر ماه سال جاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین موفق به شناسایی و دستگیری 31 نفر متهم تخلفات زیست محیطی شدند.

به گزارش ایلنا، مهدی طاهری گفت: در ماه گذشته 24 فقره پرونده تخلفات زیست محیطی تشکیل شد که 18پرونده آن مربوط به تخلفات شکار و صید، تخریب و تعلیف غیرمجاز  و  6 مورد آلودگی‌های محیط زیست بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: از متهمین حوزه شکار و صید 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز (قاچاق)،  15 قبضه سلاح شکاری مجاز، 169 تیر فشنگ جنگی و  بیش از 104 مورد از انواع ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: از شکارچیان لاشه بیش از 58 عدد انواع پستانداران و پرندگان که بعضی از گونه‌های شکار شده و صید شده در لیست  جانوران حمایت شده بودند، کشف شد، که پرونده متهمین و متخلفین در این خصوص پس از تشکیل جهت برخورد قانونی و اداری لازم  به مراجع قضایی ارسال شده است.

این مسئول گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان در انجام ماموریت‌های گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات، 8 نفر شکارچی غیرمجاز را قبل از اقدام به هرگونه شکار و صید دستگیر و نسبت به توقیف سلاح و ادوات شکار و صید اقدام کردند.

وی عنوان کرد: در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست، مامورین یگان حفاظت موفق به شناسایی و اخراج بیش از یک‌هزار و 400 راس دام غیرمجاز و بدون پروانه چرا و خارج از فصل، اقدام قانونی لازم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز