خبرگزاری کار ایران

سرپرست جهاد کشاورزی استان تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل بانک اطلاعات سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۰۳

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شرایط ویژه اقتصادی در حوزه تولید و بازار ایجاب می‌کند که بانک اطلاعات سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی تهیه و تدوین شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در حاشیه نشست وبینار قرارگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کشاورزی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: وجود بانک اطلاعاتی سرمایه‌گذاران با میزان سرمایه‌های مختلف باعث می‌شود که بتوانیم در بخش‌های مختلف کشاورزی از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: یکی از فواید بانک اطلاعات سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی، انتخاب در تنوع مدل‌های سرمایه‌گذاری است، یعنی بر اساس نیاز هر منطقه و نوع طرح می‌توان به اجرای آن اقدام کرد.

وی تصریح کرد: در همین استان قزوین بهره‌برداران بسیاری داریم که با اندک سرمایه خودشان می‌توانند گام‌های موثری در راستای ارتقای تولید بردارند که باید شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: قزوین از معدود استان‌هایی است که طرح‌های آبیاری نوین در مساحت بزرگ مقیاس را با کمک بهره‌برداران بخش اجرایی کرده که نشان از ظرفیت‌های نهفته در مدل‌های سرمایه گذاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز