خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

نهادهای پیشرو در اجرای قانون جوانی جمعیت تشویق می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۲۳۴

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امیدواریم شاهد ترک فعل مدیران در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت نباشیم و دستگاه‌هایی که در این زمینه پیشرو باشند، تشویق می‌شوند.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی درباره اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گفت:  یکی از دلایل اصلی جلوگیری از فرزندآوری، تکیه بر فرهنگ و تعالیم غربی است، که این موضوع زنگ خطر بزرگی در کشور است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: آمار سقط جنین در غرب به دلیل رفتارهای خلاف شرع و عرف بسیار بالا است و ما مسئولان باید دقت کنیم که به سرنوشت غربی‌ها دچار نشویم.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: سقط جنین جاهلیت مدرن امروزی است، که در دوران پیش از اسلام شاهد زنده به گور کردن فرزندان دختر بودیم و امروزه هم با سقط جنین غیرقانونی، به جهالت مدرن رسیده‌ایم.

شعبانی یادآور شد:  در دهه ۶۰ فرهنگ منحط و غلط غرب مبنی بر فرزند کمتر زندگی بهتر در‌ کشور رواج پیدا کرد.

وی اظهار کرد: ۴۷ دستگاه موظف به اجرای قانون جوانی جمعیت هستند و جلسات نظارت بر اجرای این قانون باید هر ماه برگزار شود‌ و در این قانون مشوق‌های زیادی در نظر گرفته شده است و صداوسیما باید این مشوق‌ها را از طریق برنامه‌های متنوع به اطلاع مردم برساند.

شعبانی ادامه داد: تسهیلات مسکن و زمین، بیمه، واگذاری اراضی اجاره ای ۹۹ ساله، وام‌های فرزندآوری از جمله ابزارهای تشویقی این قانون است که باید از طریق رسانه‌ها به ویژه صداوسیما به اطلاع مردم برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز