خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:

عرضه مرغ منجمد در 10 فروشگاه سراسر استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۱۸

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: مرغ منجمد در ۱۰ فروشگاه استان قزوین عرضه شده است که از این تعداد 6 فروشگاه در شهرستان قزوین، 2 فروشگاه در شهرستان البرز و 3 فروشگاه دیگر هر کدام در شهرستان‌های آوج، بویین زهرا و آبیک هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید ابوطالب مهدویانبا اعلام این خبر اظهار کرد: مراکز پخش مرغ منجمد در شهرستان قزوین شامل فروشگاه جهاد کشاورزی در چهارراه عمران، فروشگاه تعاون روستایی در خیابان راه آهن، فروشگاه تات در خیابان نواب شمالی، فروشگاه اتکا در بلوار شهید بهشتی و مجموعه فروشگاه‌های افق کوروش این شهرستان هستند.

مدیر توسعه جهاد کشاورزی قزوین اعلام کرد: در خصوص فروشگاه‌های عرضه مرغ منجمد در سایر شهرستان‌های استان قزوین گفت: فروشگاه علی حسنی واقع در خیابان امام خمینی شهرستان آبگرم، فروشگاه ایثار در خیابان جابربن حیان شهر الوند، فروشگاه مهدی در بازار روز شهر محمدیه، فروشگاه یاس در خیابان دهخدا شهرستان بوئین زهرا و فروشگاه سجاد در خیابان طالقانی شهرستان آبیک به عرضه این محصول اقدام خواهند کرد.

همچنین مهدویان با بیان اینکه این اقدام با هدف تنظیم قیمت برخی از کالا‌های اساسی در استان قزوین اجرایی شده است، خاطر نشان کرد: نرخ هر کیلوگرم مرغ منجمد 48 هزار تومان است که به اندازه کافی و نیاز بازار استان قزوین در شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده و مصرف کنندگان می‌توانند در طول روز با مراجعه به این مراکز خرید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز