خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران:

سد لاستیکی فرح‌آباد قابلیت تنظیم 5/5 میلیون مترمکعب آب را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۱۶

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: سد لاستیکی فرح‌آباد ساری با هزینه بالغ‌بر 20 میلیارد تومان قابلیت تنظیم 5/5 میلیون مترمکعب آب را دارد که می‌تواند در زمان بهره‌برداری اشتغال را تا 2400 نفر افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدابراهیم یخکشی عصر چهارشنبه در آیین بهره‌برداری سد لاستیکی «فرح‌آباد» که با حضور ویدئو کنفرانسی دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد بابیان اینکه از ابتدای پویش هر هفته الف_ب_ایران سه طرح در استان مازندران افتتاح‌شده است، گفت: چهارمین سد لاستیکی نیز در ماه‌های آتی در استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سد لاستیکی فرح‌آباد ساری با هزینه بالغ‌بر 20 میلیارد تومان قابلیت تنظیم 5/5 میلیون مترمکعب آب را دارد که می‌تواند در زمان بهره‌برداری اشتغال را تا 2400 نفر افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: سدهای لاستیکی در بازچرخانی آب کشاورزی نقش بسزایی دارد و در فصول گرم و کم آب تأمین‌کننده آب مزارع خواهد بود.

یخکشی یادآور شد: با توجه به اینکه در حوزه تجن مؤلفه‌های متعددی از قبیل، تصفیه‌خانه آب شرب و پساب، نیروگاه‌های برقابی، پروژه‌های گردشگری، سدهای لاستیکی و... در مسیر سد شهید رجایی احداث شد، حوزه تجن را به‌عنوان پایلوت در  بهره‌وری از حوضه آبریز در سطح کشور انتخاب نماییم.

سد لاستیکی «فرح‌آباد» شهرستان ساری به‌عنوان چهارمین سد لاستیکی در استان مازندران عصر امروز چهارشنبه همسو با اجرای پویش هر هفته الف_ب_ایران با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و حضور میدانی استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز