خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

افراد انقلابی در جهاد تبیین شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۷۴۹

استاندار قزوین گفت: احساس ما این است همه کسانی که در انقلاب نقش داشته اند باید در جهاد تبیین شرکت کنند و از آن غفلت نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد مهدی اعلایی روز چهارشنبه در مراسم آیین تجلیل وتکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که در استانداری قزوین برگزار شد با بیان اینکه ایثار و دفاع مقدس واژه مبارکی است و ایامی که در آن هستیم همچنان حال و هوای اربعین را دارد گفت: فلسفه خلقت ما آزمایشی است تا خود را محک زده و سربلند از آن خارج شویم، ما هر روز در موضع امتحان الهی هستیم بنابراین همواره باید راه خود را تشخیص داده و از مسیر درست ارزش‌ها خارج نشویم. 

استاندار قزوین تصریح کرد: در نظامی که مبتنی بر شریعت و عدل باشد همه روزمان هفته دفاع مقدس است، خدا را شاکریم که رهبر فرزانه انقلاب پرچمدار این نهضت است و روشنگری می‌کند؛ امروز جامعه با فتنه‌هایی مواجه شده است که تنها با عمل درست به وظایف خود از اینگونه مشکلات به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی افزود: لازم است قدردان نعمت‌های انقلاب بوده و دستاوردهای ارزشمند این نعمت را به دیگران و نسل جوان بگوییم تا بدانند دستاوردهای انقلاب با چه قیمتی بدست آمده و هنوز دفاع مقدس تمام نشده است.

اعلایی خاطر نشان کرد: در مسیر صیانت از انقلاب افرادی آسیب دیده‌اند که قدردانشان هستیم و مسیر صیانت از ارزش‌ها را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز