خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر:

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کارگران آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۶۳

جشن پیروزی انقلاب اسلامی باحضور کارگران و خانواده های آنان درمحل سالن اجتماعات مدرسه ابریشم چی آران و بیدگل برگزار شد.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی باحضور کارگران و خانواده‌های آنان درمحل سالن اجتماعات مدرسه ابریشم چی آران و بیدگل برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، در ابتدای مراسم پس از خیرمقدم گویی توسط علی محمد اسماعیلیان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری امیرالمومنین علی(ع) سروان آسیابان‌زاده فرماندهی حوزه بسیج کارگری شهرستان آران و بیدگل به بیان اهداف تشکیل پایگاه‌های بسیج کارگری درسطح شهرک‌های صنعتی پرداخت.

ایشان بااشاره به افتتاح ۱۰پایگاه بسیج کارگری، ایجاد و حقظ انسجام جبهه فرهنگی و اقتصادی انقلاب در بخش کارگری را مهم‌ترین هدف تشکیل این پایگاه‌ها عنوان کردند.

در ادامه این مراسم، حجت السلام والمسلمین حاج احمد، نماینده ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل، ضمن اشاره به دستاوردهای فرهنگی انقلاب به جنگ فرهنگی دشمن اشاره کردند و هدف اصلی این جنگ را سست کردن اعتقادات مذهبی مردم و ازبین بردن تحکیم خانواده‌ها عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل یکی از ابزارهای دشمن را ماهواره عنوان کرد و با اشاره به تبعات آن مثل عشق‌های مثلثی، بلوغ جنسی زودرس کودکان، طلاق عاطفی و طلاق رسمی، آمار طلاق در سال۱۳۹۲ را بالغ بر ۱۵۰۰۰۰ مورد عنوان کرد که ازاین تعداد۶۰درصد زنان زیر سن ۳۰سال بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز