خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

دانشجویان نباید اجازه دهند مطالبه‌گری بهانه‌ای برای تخریب انقلاب شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۸۰۳

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دانشجویی که اهل فکر و قدرت تبیین و بعنوان فرمانده تبیین انقلاب است نباید اجازه دهد عده‌ای به بهانه مطالبه گری انقلاب را تخریب و ملت را از نظام ناامید کنند، دشمن می‌خواهد ناکارآمدی نظام دینی را رایج کند و هر کداممان با دشمن همراهی کند در واقع زمین خود را گلوله باران کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: امروز به گستردگی انقلاب سخن می‌گوییم، دانشجو و دانشگاه محل تولید فکر و اندیشه در انقلابی است که محصور در ساختمان‌ها و مراسمات و جلسات نیست و بسیج دانشجویی و سپاه به یکدیگر وابسته و نیازمند یکدیگر هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: از دانشجو با دو مسئولیت تاریخی و عمل موفق گذشته‌اش بعنوان پاسدار انقلاب مطالبه می‌کنیم که در کنار هم باشیم، شاخصه‌های بارز بسیج دانشجویی و دانشگاه این بود که در وسط میدان حضور داشتند و چه در روزهای خوش و چه در روزهای سخت در کنار انقلاب بودند.

وی افزود: انقلاب و ملت امروز با همان دشمنان روبروست و همان جامعه دانشجویان با تفکر جهادی نیاز است که بار دیگر از همین جامعه دانشگاهی، شخصیت‌های همچون شهید حسن باقری و شهید باکری و شهید محمود شهبازی ظهور کنند و جهادی ماندگار کنند اما باید بدانیم که امروز سلاح و راهبرد جدید و گسترده وجود دارد.

این مسئول عنوان کرد: حضور فیزیکی دانشجویان در اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، عرصه دوم حضور دانشجویان است، دانشجو، تمام تعلق خاطر و علایق خود در میدان علم و تحصیل را کنار گذاشته و به میدان جهاد آمده است، سپاه در حوزه مبانی فکری و مدیریت فکری این گستره را در اختیار شما قرار داده و میدان جهاد را نیز به شما سپرده است و در این میان بسیج دانشجویی حلقه اتصال دانشجو و سپاه است.

آتانی با اشاره به شرایط کنونی جامعه یادآور شد: امروز روز اقتدار ماست و اگر مقتدر نبودیم در این نبردهای نابرابری که بعد از دفاع مقدس بین ما و دشمنان شکل گرفته، دشمنان از حالت تهاجمی به پدافندی نمی‌رفتند.

وی ادامه داد: لازم است در جایگاه یک دانشجوی تراز انقلاب، نقشه اهداف دشمن را بشناسید و با توجه به بیانات رهبر انقلاب، مخرج مشترک با دشمن پیدا نکنیم و در پازل دشمن عمل نکنیم، شعار زیبای عدالت خواهی و مطالبه‌گری که ضرورت است و باعث حیات جامعه می‌شود را طوری به میدان بیاوریم که دشمن از آن سوء استفاده نکند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: دانشجو، هوشمند و دغدغه مند و باسواد است و می‌تواند راست و نادرست را تشخیص و تفکیک دهد که مصداق آن تلاش دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی است، امروز نیز شما باید برملا کننده نقشه پنهان دشمن باشید، نقش آفرین باشید تا در دهه‌های دیگر وقتی شما را قضاوت کردند مثل اقدامی باشد که شهید شهبازی و شهید باکری و شهید باقری، بعنوان یک تفکر انقلابی شما را  قضاوت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز