خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

واگذاری فرهنگسراها به بخش خصوصی نیاز به بازنگری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۱۶۰

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بیشتر فرهنگسراها به دلیل کاهش هزینه‌ها کیفیت خدمات آموزشی را کاهش می‌دهند و ضرورت دارد تا در خصوص واگذاری فرهنگسراها به بخش خصوصی بازنگری صورت گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، محسن حق شناس در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، در طرح دیدگاه خود در خصوص مدیریت فرهنگسراهای شهرداری قزوین خواستار عدم واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی بدون توان سنجی فرهنگی آنان شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: اخیرا در شهرهایی مانند اصفهان مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای شهرداری به صورت عام به بخش خصوصی واگذار نشده و توسط تیم مدیریت شهری از طریق فعالان فرهنگی و اجتماعی محلات  اداره می‌شود، لذا می‌توان این طرح را برای شهرداری قزوین نیز اجرایی کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام کلاس‌های آموزشی فرهنگسراها برای ترم تابستان نیز شروع شده می‌توان اعتبار تعیین تعرفه در لایحه شهرداری قزوین را تا پایان شهریورماه در نظر گرفت و سپس پس از ارایه طرح جامع اداره فرهنگسراها در خصوص شیوه مدیریت آن بحث و بررسی و تصمیم‌گیری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز