خبرگزاری کار ایران

شهرهای شاهین شهر و خمینی شهر بیشترین تولید را در پسماند خشک دارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۲۷

در سال گذشته بیش از۸هزار و ۲۵۰ تن پسماند خشک از ۱۱ شهر عضو شرکت مدیریت پسماند جمع آوری شده است که شهرهای شاهین شهر و خمینی شهر به ترتیب با ۴۶ و ۳۶ درصد بیشترین ورودی به کارخانه را داشته اند.

مدیرعامل شرکت مدیریت پسماند شهرداری ها در مورد فعالیت های صورت گرفته درسال ۹۲ گفت: اصلاح خط کارخانه و برای بهبود عملکرد و امکان تصفیه شیرابه حاصل از جمع آوری زباله، مهم ترین فعالیت صورت گرفته در سال گذشته است. همچنین خودروهای جمع آوری زباله و بازیافت به سیستم GPS مجهز شده اند تا علاوه بر بررسی آسان عملکرد آن ها بتوان اطلاعات را دقیق و به روز ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدباقر ربیعی در مورد آمار جمع آوری پسماند خشک از سطح شهرهای عضو این شرکت بیان داشت: بیش از۸هزار و ۲۵۰ تن پسماند خشک از ۱۱ شهر عضو شرکت مدیریت پسماند جمع آوری شده است که شهرهای شاهین شهر و خمینی شهر به ترتیب با ۴۶ و ۳۶ درصد بیشترین ورودی به کارخانه را داشته اند.

ربیعی در مورد توسعه و حفظ فضای سبز گفت: از روز اول در کنار خدمات زیست محیطی در کارخانه به توسعه و حفظ فضای سبز همت گماردیم و امسال موفق شدیم محصول زیتون برداشت کنیم.

مدیرعامل شرکت پسماند در مورد برنامه های سال ۹۳ اظهار داشت: آموزش چهره به چهره برای شهروندان، آموزش در جهت طرح تفکیک از مبدا پسماندها در مدارس و اصناف، تقویت پیمانکاران، استحصال گاز از ترانشه، توسعه فضای سبز، خرید دستگاه هوادهی کود کمپوست، راه اندازی سیستم تولید ورمی کمپوست با مشارکت بخش خصوصی و تکمیل و راه اندازی آزمایشگاه کارخانه اهم برنامه های شرکت در سال آینده است.

شهردار شاهین شهر و رییس هیئت مدیره شرکت مدیریت پسماند شهرداری ها نیزدر مورد عملکرد این شرکت گفت: بهره وری از امکانات موجود و استفاده مناسب از توانایی های موجود باعثافزایش سه برابری سود مشارکت در کنار کاهش هزینه ها شده است و حدود ۹۰ درصد سود انباشته شرکت به طرح حای توسعه ای اختصاص یافته است.

ذاکری افزود: شهرداری شاهین شهر علاوه بر جمع آوری زباله بخش خدمات و نظافت شهر و تأمین نیرو را بر عهده شرکت مدیریت پسماند قرار داده است و به سایر شهرداری ها هم پیشنهاد می دهم برای تقویت توانایی شرکت بخش های خدماتی خود را به شرکت مدیریت پسماند واگذار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز