خبرگزاری کار ایران

نماینده اصفهان در مجلس بر ادامه فعالیت کمیسیون مشترک تاکید کرد

تصمیمات سلیقه ای در مورد طرح صیانت ممنوع

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۵۳۹

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: فعالیت کمیسیون مشترک بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی همچنان سر جای خودش باقی است و کار این کمیسیون به پایان نرسیده است.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار داشت: در جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی یک رأی استمزاجی درباره ابقا یا پایان کار کمیسیون مشترک گرفته شد. 

وی با تاکید بر اینکه رأی در جلسه غیرعلنی گرفته شد، استمزاجی بود و الزام قانونی برای اجرای آن وجود ندارد گفت: بنابراین فعالیت کمیسیون مشترک بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، همچنان سر جای خود باقی است و کار این کمیسیون به پایان نرسیده است.

وی افزود: برخی از نمایندگان تقاضا دارند ادامه بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در صحن مجلس صورت گیرد که طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، این موضوع باید در جلسه علنی رسیدگی و درباره آن رأی‌گیری شود.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: یک‌بار این کار اتفاق افتاده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس رأی دادند که طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون مشترک رسیدگی شود و تکرار رأی‌گیری در این باره کار درستی نیست.  

میرزایی در پایان گفت:‌ هر اتفاقی که قرار است در زمینه بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی رخ دهد، باید بر اساس قانون باشد و نباید بر اساس سلیقه هیئت رئیسه مجلس یا عده‌ای از نمایندگان در این باره تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز