خبرگزاری کار ایران

کاهش ۱۸ درصدی حوادثناشی از کار در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۲

بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در کارخانجات و شرکت های تولیدی و خدماتی حضوری فعال و مستمر دارند که این مهم کاهش ۱۸ درصدی حوادثناشی از کار را در مقایسه با ۶ ماه گذشته سال پیش در پی داشته است.

ایلنا: رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اعلام کرد: بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در کارخانجات و شرکت های تولیدی و خدماتی حضوری فعال و مستمر دارند که این مهم کاهش ۱۸ درصدی حوادثناشی از کار را در مقایسه با ۶ ماه گذشته سال پیش در پی داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کار استان قزوین؛ بهروز صمیمی رئیس اداره بازرسی کار در تشریح فعالیت های صورت گرفته در ۶ ماه سال جاری، در مورد بازرسی های موردی و ادواری در سال ۹۲ اظهار کرد: در ۶ ماه امسال ۱۸۲۹ مورد بازرسی ادواری از واحدهای مشمول قانون کار استان به منظور نظارت بر اجرای قانون کار و مقررات حفاظت فنی و همچنین ۲۹۳۹ مورد بازرسی موردی در زمینه های مختلف به منظور بررسی مشاغل سخت و زیان آور، وضعیت اشتغال اتباع خارجی، رسیدگی به شکایات موردی کارگران توسط این اداره صورت گرفته است.

وی تشریح کرد: به منظور بررسی مشاغل سخت و زیان آور ۵۲ جلسه کمیته بدوی و۲۴ جلسه کمیته های تجدید نظر استانی برای بررسی اعتراضات آرا کمیته بدوی تشکیل شده است.

رئیس اداره بازرسی کاراداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در رابطه با تعداد پرونده های مشاغل سخت و زیان آور تصریح کرد: تعداد پرونده های بررسی شده در کمیته ۳۱۷۶ مورد بوده که از این تعداد ۱۹۹۲ مورد تایید شده اند و تعداد پرونده های تجدید نظر شده نیز ۹۱۷ مورد بوده که از این تعداد ۶۲۳ شغل مورد تایید قرار گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز