خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

همایش پیاده روی مسئولان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۲۳

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسئولان ارشد استان و مدیران شهری در همایش پیاده روی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسئولان استان در همایش پیاده روی در مزار شهدای گمنام حضور یافته و با تقدیم گل و قرائت فاتحه از این شهدا یاد کردند.

در این همایش از مرتضی رمضانی عضو تیم ملی والیبال نشسته که در مسابقات پارالمپیک موفق به کسب رتبه اول شد و همچنین از چند تن از پیسکسوتان ورزش استان تجلیل شد.

در این همایش بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در سطح استان و ترویج ورزش در بین جامعه کارکنان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز گفت: طی این هفته شاهد اجرای بیش از 300 برنامه ورزشی در سطح استان خواهیم بود که به همکاری هیئت‌های ورزشی استان برنامه ریزی شده است.

عباس علایی مقدم ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی باعث تشویق مردم و گرایش آن‌ها به ورزش می‌شود.

وی اظهار کرد: استان قزوین دارای ورزشکارانی است که در سطوح مختلف داخلی و بین المللی افتخار آفرینی کرده‌اند که کسب رتبه اول توسط تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات پارالمپیک توکیو که ورزشکار قزوینی نیز در بین آن‌ها بود از جمله این موارد است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز