خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

نخبگان مهارتی می توانند کشور را به پیشرفت برسانند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۱۳۷

استاندار قزوین گفت: نخبگان مهارتی می توانند کشور را در حوزه های توسعه ای از جمله در بخش صنعت به رشد و پیشرفت قابل قبولی برسانند و باید از دانش و مهارت آنان به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در دیدار با تیم نخبگان مهارتی استان قزوین که به زودی به مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند، افزود: جوانان آینده سازان این مملکت هستند و باید خود را برای ساختن کشور به دانش و مهارت مجهز کنند.

وی اظهار داشت: حرکت در مسیر خودباوری با کسب دانش و مهارت بدون شک با موفقیت در رسیدن به اهداف همراه است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: نسل جوان با اراده آهنین و تمرین و ممارست می توانند آینده روشنی برای خود و کشور رقم بزنند.

وی افزود:

جمالی پور با قدردانی از تلاش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین بابت تلاش بی وقفه در راستای ترویج فرهنگ مهارت و جایگاه مناسب در سطح کشور، اظهار داشت: امیدواریم تیم های اعزامی از قزوین به مسابقات ملی مهارت نتایج خوب و افتخارآمیزی را کسب کنند.

در پایان این دیدار استاندار قزوین به اعضای تیم المپیاد مهارتی استان قول داد در صورت کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم هدایای ویژه ای تقدیم آنها می کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز