خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران:

اختصاص امتیازات مالی به ورزشکاران قهرمان المپیک/ قزوین می‌تواند در رشته‌های المپیکی سرآمد باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۳۴۹

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: استان قزوین ظرفیت خوب و بسترهای اصلی رشد را برای قهرمانی دارد و در بسیاری از رشته‌های المپیک می‌تواند سرآمد کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدرضا صالحی‌امیری ظهر امروز در حاشیه سفر به استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دعوت استاندار قزوین امروز در این استان حضور یافته‌ام تا ضمن عرض تبریک به ایشان به عنوان استاندار، دیداری با مدیران و ارزیابی در حوزه کاری خود داشته باشم.

وی افزود: آنچه در قزوین مهم و نیازمند آن است ایجاد وفاق و همدلی و انسجام است که باید در سطح روحانیت، مسئولان، نمایندگان مجلس، احزاب، نخبگان و کسانی که صدایشان شنیده می‌شود، وجود داشته باشد تا مسیر توسعه را به سمت قله‌های طی کند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: منابع مالی لازم هم برای پروژه‌های بزرگ استان قزوین باید در نظر گرفته شود.

صالحی امیری اضافه کرد: قزوین در کنار تهران، می‌تواند بخش بسیاری از مسائل پایتخت را پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: نکات مطرح شده از سوی استاندار قزوین، مسئولان و نمایندگان مجلس به مقامات ارشد کشوری منتقل و اعلام می‌شود و مسائل حوزه ورزش را شخصا پیگیری می‌کنم.

این مسئول تصریح کرد: استان قزوین ظرفیت خوب و بسترهای اصلی رشد را برای قهرمانی دارد و در بسیاری از رشته‌های المپیک می‌تواند سرآمد کشور باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به وجود جوان قزوینی بسیار با انگیزه به عنوان بزرگترین و پرسرعت‌ترین که به پلنگ ایرانی نام گرفته افزود: اخیرا با ایشان جلسه‌ای در تهران برگزار و مسائل و مشکلات این ورزشکار بررسی شده و در خصوص ساخت پیست لازم برای صخره‌نوردی هم با استاندار قزوین رایزنی می‌شود.

صالحی امیری در خصوص حمایت از قهرمانان المپیکی توضیح داد: از سوی هر ورزشکاری کسب سهمیه المپیک صورت گیرد تحت پوشش و حمایت کمیته‌ملی المپیک قرار می‌گیرد و ماهانه 5 میلیون تومان مساعدت می‌شود که از تیر 98 تا تیر ماه 99 به مدت یک سال و در دو مرحله پرداخت می‌شود.

وی مطرح کرد: ورزشکارانی که در چارچوب آیین‌نامه کسب سکو در المپیک داشته باشند، امتیازات مالی خواهند داشت و در زمینه خدمت سربازی و سایر حوزه‌ها از جمله اشتغال که مصوبه دولت است، در چارچوب آیین‌نامه حمایت می‌شوند.

این مسئول افزود: قزوین همچون نگین درخشانی است که بر ایران اسلامی می‌تابد و ایرانیان به میراث و فرهنگ وتمدن این استان افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز