خبرگزاری کار ایران

نقش سمن‌های قزوین در به کارگیری بهبودیافتگان برای فعالیت‌های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۷۴

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: سمن‌ها در به کارگیری ظرفیت بهبودیافتگان در فعالیت‌ها و کارگاه‌های تولیدی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و باید دستگاه‌های متولی از این فعالیت سازمان‌های مردم نهاد حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی در بازدید از واحدهای تولیدی سبد میوه و زغال چوب که توسط یکی از سازمان‌های مردم نهاد در تاکستان راه اندازی شده است گفت: استفاده از ظرفیت بهبود یافتگان در ایجاد کارگاه‌های تولیدی و توامندسازی آن‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی را ایفا می‌کند و از این رو لازم است نهادهای متولی از جمله بهزیستی و کمیته امداد با درنظر گرفتن تسهیلات از این امر حمایت کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: در درمان معتادان لازم است به آموزش مهارت‌های فنی، ایجاد شغل و تولید نیز توجه شود؛ چرا که این امور حلقه‌های زنجیره درمان است که با تحقق آن‌ها سلامت روانی و عاطفی بهبودیافتگان و خانواده‌هایشان فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: برای کاهش مشکلات اجتماعی و همچنین مشکلات خانواده‌هایی که درگیر اعتیاد هستند، لازم است تمام نهادهای متولی در استان برای رسیدن به اهداف ستاد مبارزه با مواد مخدر قدم بردارند.

رحمانی گفت: سمن‌ها در به کارگیری ظرفیت بهبودیافتگان در فعالیت‌ها و کارگاه‌های تولیدی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و باید دستگاه‌های متولی از این فعالیت سازمان‌های مردم نهاد حمایت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز