خبرگزاری کار ایران

237 نفر در آزمون رانندگان حرفه‌ای قزوین پذیرفته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۱۸

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری 292 نفر در آزمون بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای استان قزوین شرکت کردند که از این تعداد 237 نفر پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای استان، ابراهیم شنوافلاح با اشاره به آزمون رانندگان حرفه‌ای در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج دوره آزمون بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای برون‌شهری بار و مسافر برگزار شده که 292 نفر در این آزمون‌ها شرکت کردند که از این تعداد 237 نفر پذیرفته شدند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین  ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده 252 نفر در بخش حمل بار و 40 نفر در بخش مسافر بوده‌اند.

وی ابراز کرد: آزمون‌های بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای با مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نظارت معاونان حمل و نقل و رابطان آموزشی و کارشناسان مرکز آموزش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان کارت هوشمند در بخش حمل و نقل عمومی برای داشتن کارت هوشمند حتما باید در این آزمون‌ها شرکت و گواهینامه قبولی را دریافت کنند؛ در حال حاضر  15هزار راننده بار و مسافر در استان قزوین دارای کارت هوشمند هستند.

این مسئول گفت: رانندگان پیش از برگزاری آزمون آموزش‌های اولیه مورد نیاز در حوزه کالا و مسافر را فرا می‌گیرند که امسال به علت شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به جای برگزاری کلاس‌های حضوری، فایل‌های آموزشی در اختیار داوطلبان قرار گرفت تا پس از مطالعه و تماشای آن‌ها در آزمون شرکت کنند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:مواردی چون موضوعات حقوقی و قوانین حمل و نقل، سلامت شغلی رانندگان، ایمنی حمل و نقل و مهارت‌های حرفه‌ای از جمله موضوعاتی هستند که رانندگان با شرکت در این دوره‌ها و برگزاری آزمون با آن‌ها آشنا می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز