خبرگزاری کار ایران

رئیس نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری استان:

172 تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در جاده های قزوین جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۰۱

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تاکنون 172 مورد تابلوی غیر مجاز در قالب بنر، استند، دیوار نویسی و دو یا چند وجهی در حاشیه راه‌های استان قزوین جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسین طراوتی اظهار کرد: برخی اشخاص حقیقی و حقوقی با مقررات نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راهها آشنایی ندارند و بدون درخواست مجوز، اقدام به نصب تابلو می کنند که با توجه به مشکلات این کار در ایمنی و ترافیک باید از این اقدام جلوگیری شود.

رئیس نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری استان اضافه کرد: نصب تابلو در حاشیه راه‌ها مستلزم دارا بودن ضوابط استانداردی مانند ابعاد تابلو، اندازه حروف، مکان نصب فاصله از تقاطع های اصلی، فاصله از علایم راهنمایی و رانندگی است و هرگونه تابلوی تبلیغاتی در حریم راههای قانونی فقط با مجوز صادره از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجاز است.

 طراوتی ادامه داد: نحوه درخواست صدور مجوز تابلوهای تبلیغاتی در این اداره کل  به این صورت است که متقاضی درخواست خود را در دبیرخانه اداره ثبت و پس از بررسی توسط کارشناسان این اداره کل و تشکیل کمیته مکانیابی متشکل از کارشناسان بازرگانی، ایمنی و ترافیک و توسعه ایمنی راه و حریم و انجام مکان‌یابی در صورت تایید نقطه مناسب توسط اعضای کمیته با طرف در خواست کننده قراردادی با عنوان ساخت، نصب و بهره برداری منعقد می‌شود.

به گفته وی، تاکنون 75 قرارداد در راستای موضوع تابلوهای اختصاصی در حاشیه راه های برون‌شهری استان منعقد شده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: تاکنون 172 مورد تابلوی غیر مجاز در قالب بنر، استند، دیوار نویسی و دو یا چند وجهی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز