خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد شال میزبان شهدای گمنام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۲۸

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان گفت: 26 خرداد ماه پیکر دو شهید گمنام پس از تشییع در شهر شال در دانشگاه آزاد این شهر تدفین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا شعبان نژاد با اشاره به پیگیری و مکاتبات چند سال اخیر برای میزبانی از شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال گفت: با توجه به اینکه شال شهری عالم و شهید پرور است مردم، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر خواستار میزبانی از چند شهید گمنام بودند. 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان افزود: خوشبختانه با پیگیری های مکرر دانشگاه آزاد شال با تشیع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد شال موافقت شد.

شعبان نژاد تصریح کرد: بر اساس برنامه ریز های انجام شده 26 خرداماه پیکر دو شهید گمنام از شهر قزوین  پس از عبور از شهر های در مسیر وارد شهر شال خواهد شد  و با حضور گروه‌های مختلف مردم، مسئولان، دانشجویان و اساتید مراسم استقبال رسمی در ورودی شهر انجام و سپس مراسم تشیع و تدفین در محوطه دانشگاه آزاد شال برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی و هماهنگی و مقدمات استقبال باشکوه از شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شال فراهم شده است و ما مشتاقانه و بی صبرانه برای میزبانی از پیکر این شهدا لحظه شماری می کنیم.

شعبان نژاد خاطرنشان کرد: در سال 99  مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال با طراحی زیبا به بهره برداری رسید و پیکیر  دو شهید گمنام در محوطه این مسجد تدفین خواهند شد. و بدون تردید حضور پیکر شهدای گمنام در این مکان موجب ارتقا معنوی  این دانشگاه و نقطه عطفی در فعالیت های فرهنگی، دینی و ارزشی خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون  دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا نیز میزبان دو شهید گمنام است.

شعبان نژاد  با اشاره ساخت یادمان شهدای گمنام در این دانشگاه خاطرنشان کرد: پس از مراسم تشیبع و تدفین در کمترین زمان ممکن یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شال نیز طراحی و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز