خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر عنوان کرد:

دانشگاه آزاد خمینی شهر سومین دانشگاه بزرگ استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۲

رئیس دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر سومین دانشگاه بزرگ استان اصفهان محسوب می گردد که با حضور دانشجویان مبتکر و بسیجی در این دانشگاه تاکنون مقام های بالایی در سطح ملی و بین المللی برای این واحدحاصل شده است.

ایلنا: دکتر مهران مجلسی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهرکه با حضور مدیران ومسئولان بسیج دانشجویی برگزار شد افزود: خوشبختانه نیرو‌های جوان بسیجی در این دانشگاه با حضور در مسابقات مختلف ملی و بین المللی به مقام‌های برتر نایل آمده‌اند و در همین راستا دانشجویان بسیجی سهم بزرگی در کسب این افتخارات به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، وی حضور مستمر بسیجیان را در عرصه‌های مختلف دانشگاهی ضروری دانست و بیان داشت: از برنامه‌های بسیج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و علمی آنکه در جهت گسترش مبانی نظام اسلامی است با همه توان حمایت می‌کنیم تا شاهد آثار و برکات بسیج و ارزش‌های اسلامی در مدیریت دانشگاه باشیم.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به برکت حمایت‌های مادی و معنوی حضرت امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری در طی سه دهه فعالیت خود به دستاوردهای بی‌نظیری نائل آمده که مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه صاحب الزمان اصفهان نیز در این مراسم گفت: حضرت امام فرمان تأسیس بسیج دانشجویی و طلاب را صادر کردند و از این نهاد مقدس حمایت خاص داشتند.

رضایی، تأسیس بسیج دانشجویی در سال ۱۳۶۷ را برای جلوگیری از ورود دشمنان و منافقین به دانشگاه برشمرد و از دانشجویان بسیجی خواست با توجه به امکانات و حمایت‌های همه جانبه مسئولان با توان مضاعف در کنار فعالیت‌های آموزشی خود به فعالیت‌های فرهنگی و دینی بپردازند و محیط مقدس دانشگاه را به تعالیم اسلامی و شعائر انقلابی بیشتر آکنده نمایند.

در ادامه از خدمات و فعالیت‌های آقای کارسنجی در طی دو سال فعالیت مستمر قدردانی و آقای دانش به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه خمینی شهر معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز