خبرگزاری کار ایران

آغاز حفاری تونل‌ها در پروژه قزوین - الموت–تنکابن

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۸

عملیات حفاری ۲ دستگاه تونل در پروژه قزوین - الموت – تنکابن آغاز شد.

ایلنا: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: عملیات حفاری ۲ دستگاه تونل در پروژه قزوین - الموت – تنکابن آغاز شد.

به گزارش ایلنا از قزوین، جعفر قزوینیان از شروع عملیات حفاری ۲ دستگاه تونل در پروژه قزوین - الموت – تنکابن خبر داد که تونل شماره ۱ در دو جبهه ورودی و خروجی در حال انجام بوده و ۳۰ متر طول پیشرفت دارد و تونل شماره ۱۹ در منطق سه هزار تنکابن با انجام لتیس گذاری عملیات حفاری آن آغاز شده است.

وی همچنین با بیان این مطلب که با سرعت بخشیدن به احداثراههای دسترسی به ورودی و خروجی تونل‌ها در این پروژه عملیات حفاری و پیشرفت فیزیکی به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت، یادآور شد: همزمان چهار اکیپ راهسازی مجهز در حوزه‌های استان قزوین و مازندران مشغول احداثاین راه‌های دسترسی هستند که هم اکنون عملیات حفاری دو تونل آغاز شده که تونل شماره ۱ در دو جبهه ورودی و خروجی در حال انجام بوده و ۳۰ متر طول پیشرفت دارد و تونل شماره ۱۹ در منطقه سه هزار تنکابن با انجام لتیس گذاری عملیات حفاری آغاز شده و عملیات حفاری بقیه تونل‌ها با تکمیل راه‌های دسترسی آن‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

قزوینیان اضافه کرد: در مطالعه این پروژه به جهت رعایت مسائل زیست محیطی سعی شده با طراحی ۲۲ دستگاه تونل در طول مسیر نسبت به این موضوع با حساسیت خاصی برخورد شود به طوری که کمترین خسارت به محیط زیست و منابع طبیعی وارد شود.

وی افزود: پروژه قزوین – الموت – تنکابن به طول ۱۴۸ کیلومتر بوده که فاز اول آن از سال ۱۳۸۸ به طول ۶۲ کیلومتر آغاز گردیده و فاز دوم آن در محدوده الموت – تنکابن در سال جاری آغاز گردید که هم اکنون با سرعت خوبی در حال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز