خبرگزاری کار ایران

وزیر منابع طبیعی و محیط زیست لبنان در دیدار با وزیر نیروی کشورمان مطرح کرد:

مذاکزه جهت مذاکرات زیست محیطی / حل مشکل سد بلعا

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۷۵

لبنان به کمک ایران در تمامی بخش ها نیاز دارد و ما در این سفر در راستای حل مشکلات محیط زیست و مسئله آب با طرف ایرانی مذاکراتی انجام دادیم.

وزیر منابع طبیعی و محیط زیست لبنان با اشاره به اینکه حجم مشکلات در خصوص آب نیاز به راهکارهای اصولی دارد، تصریح کرد: باید برای حل این حجم مشکلات سازگاری هایی صورت گیرد که با استراتژی وزارت نیروی ایران از این موضوع اطلاع حاصل کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد المشنوق، وزیر منابع طبیعی و محیط زیست لبنان در دیدار با وزیر نیروی کشورمان ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و مذاکره در زمینه مسایل آب و آلودگی های زیست محیطی، گفت: در خصوص رفع مشکلات زیست محیطی و تبادل تجربیات در این زمینه با مسئولان امر صحبت کرده ایم و به موقع در این خصوص به تبادل نظر خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه حجم مشکلات در خصوص آب نیاز به راهکارهای اصولی دارد، تصریح کرد: باید برای حل این حجم مشکلات سازگاری هایی صورت گیرد که با استراتژی وزارت نیروی ایران از این موضوع اطلاع حاصل کردیم.

وزیر منابع طبیعی لبنان در ادامه در پاسخ به اینکه آیا سد بلعا با هزینه ایران احداثشده است؟، گفت: ما در خصوص این سد مشکلات زیادی داریم و روش هایی برای حل آن پیش بینی کرده ایم که محیط زیست نیز تمام جوانب کار را مد نظر قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز