خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دستفروشان منطقه دو شهرداری قزوین ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۹۲

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: با توجه به مصوبه ستاد ساماندهی سد معبر منطقه دو شهرداری قزوین تمامی دستفروشان و وانت بارهای میوه فروش در مکان مشخصی ساماندهی می شوند.

سلیمان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: شریان اصلی و پرتردد ترین خیابان های شهر قزوین در منطقه دو شهرداری قزوین واقع است که همین مهم باعث شده تا دستفروشان و وانت بارهای میوه فروش اشتیاق بیشتری برای حضور در این منطقه داشته باشند.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین افزود: حضور این دستفروشان باعث به وجود آمدن ترافیک و تصادف شهروندان شده و  نارضایتی بسیاری از آنها را به وجود آورده که براساس همین نارضایتی ها، این منطقه بر آن شد تا تصمیمی عاجل برای ساماندهی آنها بگیرد.

بهرامی ادامه داد: براین اساس مقرر شد تا زمین های مشخصی در چند نقطه از این منطقه آماده سازی شده و بدین وسیله دستفروشان و وانت بارهای میوه فروش بتوانند به صورت متمرکز در آنجا به فعالیت خود ادامه داده و به کسب درآمد بپردازند.

وی با اشاره به اینکه این منطقه به دنبال ایجاد یک فضای تعاملی با دستفروشان است و نمی خواهد در یک فضای تهاجمی و دستوری با این افراد برخورد کند، اضافه کرد: امیدواریم با این تدابیر شاهد کاهش سد معبر در این منطقه و نیز افزایش سهولت برای شهروندان قزوینی برای تامین مایحتاج خود باشیم.

این مسئول یادآورشد: زمین هایی در نزدیکی میدان حسن پور، میدان مادر و بلوار باهنر برای راه اندازی بازارچه محلی در نظر گرفته شده که پس از هماهنگی های لازم و ایجاد بستر مناسب در اختیار دستفروشان و وانت بار های میوه فروش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز