خبرگزاری کار ایران

دچار بدشانسی شدیم؛

شمسایی: کف پوش سالن امکان انجام دستورات تاکتیکی را نمی داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۱

شمسایی شرایط نامناسب کف پوش زمین مسابقه را در توقف تیم دبیری بی تاثیر ندانست و اعلام داشت: نوع کف پوش مسابقه عملا امکان انجام تمام دستورات تاکتیکی را نمی داد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری که در هفته سوم و در دربی تبریز در مقابل تیم شهرداری با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شد در خصوص این بازی گفت: تیم شهرداری تیم خوب، جوان و منسجمی است و حضور بازکنان جوان و ملی پوش به کمک این تیم آمده ولی در بازی روز گذشته دچار بدشانسی شدیم تا نتوانیم ۳ امتیاز کامل بازی دست پیدا کنیم.

وحید شمسایی در گفت و گو با ایلنا افزود: دو گل از سه گلی که دریافت کردیم ناشی از اشتباه بازیکن تیم ما بود که در ۶ قدم توپ را از دست داد و تیم حریف به گل رسید.

شمسایی شرایط نامناسب کف پوش زمین مسابقه را در توقف تیم دبیری بی تاثیر ندانست و اعلام داشت: نوع کف پوش مسابقه عملا امکان انجام تمام دستورات تاکتیکی را نمی داد هر چند اگر ۶ توپی که به تیر دروازه زدیم وارد دروازه می شد به یک برد پرگل دست پیدا می کردیم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش در برابر تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر گفت: چون این تیم از هفته دوم جایگزین گاز خوزستان شده شناخت کافی از این تیم نداریم ولی با تمام توان به دنبال کسب ۳ امتیاز و ارائه یک بازی تهاجمی هستیم.

گل های تیم دبیری مقابل شهرداری را فرهاد فخیم، جواد اصغری مقدم و وحید شمسایی به ثمر رساندند. این سه بازیکن در دو بازی قبلی تیم دبیری نیز گلزنی کرده بودند تا آمار خوبی را از خود به جای بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز