خبرگزاری کار ایران

تیم‌های ابطحی تاکتیکی هستند؛

شمسایی: مهم قهرمانی در پایان فصل است / شهرداری‌ساوه قابل پیش‌بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۰۷

در چند هفته اخیر مصدومان زیادی داشتیم و این کار را برای تیم ما مشکل کرده بود ولی به لطف خداوند برای بازی شهرداری ساوه محروم نداریم و با تمای نفرات و برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد از دست دادن صدر جدول افزود: از اول فصل هدف ما این بود که یک تیم یکدست داشته و برای قهرمانی تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی تاکید کرد: اتفاقاتی باعثشد با تفاضل گل کمتر صدر جدول را از دست بدهیم ولی باز هم ناامید نیستیم و امیدواریم در ادامه لیگ برتر به صدر جدول صعود کنیم و مهم این است که در پایان فصل در صدر باشیم و قهرمانی را کسب کنیم.

وی در مورد بازی مقابل شهرداری‌ساوه گفت: در چند هفته اخیر مصدومان زیادی داشتیم و این کار را برای تیم ما مشکل کرده بود ولی به لطف خداوند برای بازی شهرداری ساوه محروم نداریم و با تمای نفرات و برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.

سرمربی دبیری در مورد نحوه بازی تیم ساوه با اشاره به تاکتیکی بودن تیم های تحت هدایت سید مهدی ابطحی گفت: تیم شهرداری‌ساوه تیمی غیر قابل پیش‌بینی و جوان است که در یک بازی با تعداد گل زیاد بازی را واگذار می‌کند ولی در بازی بعد با اختلاف زیاد برنده از زمین خارج می‌شود ولی امیدواریم با بار تاکتیکی که به شهرداری‌ساوه تحمیل می‌کنیم برنده بازی شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز