خبرگزاری کار ایران

بازگشت رضا عقابی؛

برکناری ابطحی از سرمربیگری شهرداری ساوه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۹

ابطحی معتقد است عواملی غیر فنی باعثشد بازیکنانش تمرکز خود را در بازی‌ها از دست بدهند و تصمیم دارد بعد از اتمام لیگ درباره این اتفاقات صحبت کنم و بگویم چه کسانی باعثشدند ما نتیجه نگیریم.

پس از کسب نتایج ضعیف تیم فوتسال شهرداری‌ساوه و به منظور ارتقای جایگاه این تیم در جدول رده بندی هیئت مدیره باشگاه ضمن قطع همکاری با سید مهدی ابطحی، رضا عقابی را به عنوان سرمربی جدید باشگاه معرفی نمود و از زحمات ابطحی در مدت فعالیت در ساوه قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، رضا عقابی پیش از این به مدت ۷ فصل هدایت نماینده ساوه را برعهده داشت و حالا با گذشت ۲۱ هفته از لیگ ۹۲ بار دیگر هدایت شهرداری ساوه را برعهده گرفت. تیم شهرداری در دوسال اول حضور در لیگ برتر به همراه عقابی در رده نهم قرار گرفته بود.

این در حالی است که ابطحی معتقد است عواملی غیر فنی باعثشد بازیکنانش تمرکز خود را در بازی‌ها از دست بدهند و تصمیم دارد بعد از اتمام لیگ درباره این اتفاقات صحبت کند و بگوید چه کسانی باعثشدند نتیجه نگیرد.

وی می‌گوید: بازیکنانی داشتیم که بومی بودند ولی سال‌ها بازی به آنها نمی‌رسید ولی در زمین فشاری را تحمل می‌کردند که اجازه انجام کارهای فنی را نمی‌داد.

در حال حاضر شهرداری ساوه با ۳ برد، ۶ تساوی و ۱۲ باخت در رده دوازدهم لیگ ۱۴ تیمی ایران قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر