خبرگزاری کار ایران

سپاهان از بین مهندسان سرخابی یک نفر را می‌خواهد؛

سپاهان دست بردار ستاره‌ی استقلال نیست؛ فرش قرمز زاینده رود برای مهندسان لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۵۵

سپاهانی‌ها هافبک استقلال را به بازیکن پرسپولیس در همین پست ترجیح می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا٬ سپاهان که فعالیت خودش را برای بستن یک تیم قدرتمند در فصل هفدهم شروع کرده است٬ پیش از توافق نهایی با گزینه سرمربیگری به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر با تایید کمیته فنی است. 

سپاهان در اولین اقدام خود با مهدی شیری به توافق اولیه رسیده است و در یک پروژه موازی از مدت‌ها قبل به دنبال جذب محسن مسلمان و سرور جپاروف است. 

پیش از این عنوان شده بود سپاهان هر دو بازیکن را می‌خواهد و با بودجه خوبی که برای فصل جدید دارد قصد جذب هر دو بازیکن را با ارائه‌ی پیشنهادهای اغوا کننده دارد ولی آخرین خبرها از این باشگاه حکایت از آن دارد که تنها یکی از این دو نفر جذب خواهند شد و در این میان اولویت با هافبک ازبکستانی آبی‌هاست.

سابقه یک نیم فصل حضور جپاروف در سپاهان و کم حاشیه بودنش نسبت به مسلمان باعث شده نظر سپاهانی‌ها بیشتر سمت این بازیکن باشد.

با این وجود جپاروف هنوز اعلام نکرده که قصد جدایی از استقلال را دارد و با توجه به شرایط خوبش در این تیم بردن او به اصفهان کار سختی است.

باید دید پس از انجام ۳ بازی باقی مانده استقلال در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تصمیم هافبک ازبکستانی چه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز