خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس ۲ سال با سرپرست اداره شد، غیر قانونی نبود؟

تابش: هرگز نگفتم جپاروف و مسلمان را می‌خواهیم/ ابراهیم‌زاده نتیجه بگیرد فصل بعد هم در خدمتش هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۶۷

سرپرست سپاهان مذاکره به جپاروف و مسلمان و علاقه به جذب این دو بازیکن را تکذیب کرد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص اینکه اعلام کرده بود باشگاه سپاهان به جذب محسن مسلمان و سرور جپاروف علاقه مند است، اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا از قول من این صحبت‌ها را منتشر می‌کنند. من هرگز نگفتم این دو بازیکن را می‌خواهیم و اخلاقی‌هم نیست در چنین شرایطی نامی از بازیکن تیم دیگر بیاوریم که تحت قرارداد با باشگاه دیگری است. خبرنگار نام این دو بازیکن را مطرح کرد و من فقط گفتم بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: ما شش سهمیه جذب بازیکن بزرگسال داریم که شاید از هر شش سهمیه هم استفاده نکنیم. فهرست خرید باشگاه از سوی سرمربی و کمیته فنی تهیه خواهد شد و به ما ارائه داده می‌شود و هنوز این فهرست به دست ما نرسیده و من نمی‌دانم چه بازیکنانی در فهرست خرید ما هستند که بخواهم چنین حرفی بزنم.

سرپرست سپاهان در ادامه گفت: در جایی دیگر هم از قول من در مورد لیست خروجی تیم مصاحبه زده شده است که این حرف را هم من نگفتم. خواهش من از رسانه‌ها این است که صحبت‌ها را عیناً به همان شکل که ما می‌گوییم منتشر کنند.

تابش در مورد تمدید قرارداد با ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: ابراهیم‌زاده از مربیان خوب فوتبال ماست و تا الان از عملکردش رضایت داریم. امیدوارم شرایط به همین شکل تا پایان فصل پیش برود و نتایج خوبی بگیریم تا انشاءالله فصل بعد هم در خدمت ایشان باشیم.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه هم گفت: فعلاً وظیفه سرپرستی بر عهده من گذاشته شده و کارها پیش می‌رود و مشکلی وجود ندارد. می‌گویند سرپرستی از نظر قانون محدودیت زمانی دارد مگر باشگاه پرسپولیس 2 سال با سرپرست اداره نشد؟ من فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز