خبرگزاری کار ایران

در گزارشی ارایه شد:

بازتاب صعود تیم فوتبال ساحلی ایران در سایت فیفا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۷۲

برزیل، روسیه، ایران و ژاپن تیم‌هایی هستند که با وجود رقابت‌های بسیار سخت در مرحله گروهی به مرحله یک چهارم نهایی از بازی‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۳ راه یافتند.

تیم ملی برزیل با ۳ پیروزی به عنوان سرگروه و تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم و برای اولین بار پس از پنجمین حضور خود در جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

به گزارش ایلنا، سایت فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا پس از پایان بازی های گروهی در گروه های C و D نوشت: برزیل، روسیه، ایران و ژاپن تیم‌هایی هستند که با وجود رقابت‌های بسیار سخت در مرحله گروهی به مرحله یک چهارم نهایی از بازی‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۳ راه یافتند.

سایت فیفا در ادامه نوشت: در گروه C، پیروزی برزیلی‌ها در بازی مقابل سنگال با نتیجه ۸ بر ۳ زمانی بدست آمد که تیم ایران با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل اوکراین شکست خورده بود.

در گروه D می بینیم که تیم ساحل عاج با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را به حریف خود یعنی تیم ژاپن واگذار کرد. از طرف دیگر پاراگوئه نتوانست روسیه را شکست دهد و بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود روسیه پایان یافت.

مسابقات یک چهارم نهایی در حالی برگزار خواهد شد که برزیل در مقابل ژاپن و روسیه در مقابل ایران به مصاف یکدیگر می روند. همچنین تیم آرژانتین تنها تیمی است که در سمت راست نمودار منتظر مشخص شدن حریف خود است، اگرچه اسپانیا و تاهیتی برای حضور در مرحله بعدی واجد شرایط هستند.

گفتنی است، سایت فیفا در وصف بازی ایران و اوکراین نوشت: تنها اختلاف یک گل باعثشد اوکراین بعد از مرحله گروهی به خانه باز گردد. تیم اروپای شرقی تا ۳ دقیقه و ۱۸ ثانیه قبل از به پایان رسیدن بازی از ایران جلوتر بود، اما گل با شکوه پیمان حسینی در لحظه آخر همه چیز را تغییر داد. در واقع حسینی دروازه بان ایران با شوت قدرتمندش باعثشد که اضطراب اوکراینی ها افزایش یابد. همچنین شانس پیروزی تیم ساحل عاج در مقابل ژاپن به نظر کم می رسید. با این حال آنها تا ۴۰ ثانیه قبل از پایان بازی به سختی در حال مبارزه با حریف خود بودند که ژاپنی ها توانستند با یک ضربه پنالتی بازی را به سود خود به پایان برسانند.

لوهوگنون سورو سرمربی تیم ساحل عاج طی مصاحبه ای گفت: بعد از این بازی من بسیار احساس خوشحالی می‌کنم زیرا ما امروز بسیار خوب بازی کردیم و با سربلندی جام جهانی را ترک می کنیم. این جام جهانی بسیار خوب برنامه ریزی شده بود، آرزومندم که در دوره بعد هم در این مسابقات حضور یابیم.

لازم به ذکر است که از پیروزی های ارزشمند روسیه می توان به ۳ پیروزی پی در پی در این دوره از رقابتها و ده قهرمانی پی در پی در رقابتهای راونا ۲۰۱۱ اشاره کرد. با این حال آنها هنوز راه زیادی برای رسیدن به رکورد قابل توجه برزیل دارند.

همچنین مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۳ - تاهیتی فردا سه شنبه ۲/۷ / ۹۲ با برگزاری ۴ دیدار زیر به پایان می‌رسد:

امارات - آمریکا ساعت ۶:۳۰ به وقت ایران

جزایر سلیمان - السالوادور ساعت ۸:۰۰ به وقت ایران

تاهیتی - اسپانیا ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران

هلند - آرژانتین ساعت ۱۱:۰۰ به وقت ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز