خبرگزاری کار ایران

امروز و امشب با بازی‌های جام جهانی در رادیو

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۸۰

سیزدهمین روز از رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به‌طور زنده و مستقیم از شبکه‌های رادیویی پخش می‌شود.

شبکه‌های رادیویی ورزش، جوان، ایران، تهران و صدای آشنا چهارشنبه ۴ تیرماه رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را برای شنوندگان پخش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، از دیدارهای روز چهارشنبه نیز دو تیم(ژاپن - کلمبیا) و(یونان - ساحل عاج) از گروه C ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ۴ تیر برگزار شد، این دیدارها از رادیو ورزش به گزارش کامران جعفری و مهدی نیلاش و از رادیو جوان به گزارش پیمان طالبی و با اجرای حسن اسماعیل پور برای علاقمندان پخش شد.

در ادامه رقابت‌های روز سیزدهم از گروه F دو تیم(نیجریه - آرژانتین) و(بوسنی - ایران) ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه به وقت تهران به مصاف هم می‌روند که این مسابقات نیز از شبکه رادیویی ورزش و جوان، تهران و صدای آشنا روی آنتن می‌رود.

ملی پوشان فوتبال ایران ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۴ تیر ماه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین قرار می‌گیرند.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا)، قضاوت این مسابقه را به " کارلوس ولاسکو " داور ۴۳ ساله اهل اسپانیا سپرد. کمک داوران این مسابقه نیز از اسپانیا هستند.

این داور اسپانیایی، دیدار تیم های اروگوئه و انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را نیز قضاوت کرده بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود اروگوئه به پایان رسید.

ملی پوشان فوتبال ایران ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه به وقت برزیل(۲۳ و ۵۰ دقیقه به وقت ایران) برای دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین در جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال، با پروازی مستقیم ازشهرسائوپائولو عازم شهر سالوادور می‌شوند.

ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پنج شنبه ۵ تیرماه دو دیدار همزمان از گروه E(هندوراس - سوییس) و(اکوادور - فرانسه) از شبکه رادیویی ورزش و جوان پخش می‌شود که شنوندگان می‌توانند همراه گزارشگران این دو شبکه این دوره از رقابت‌ها را بشنوند.

دیدار(ایران - بوسنی) از رادیو جوان با گزارشگری امیرحسین بابازاده با اجرای پیمان طالبی و کارشناسی جواد زرینچه روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

دیدار دو تیم(بوسنی - ایران) به گزارش مهدی شکری مستقیما از برزیل پخش می‌شود و دیدار(نیجریه –آرژانتین) به گزارش اکبر ارمنده از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز قابل شنیدن است این دو بازی با کارشناسی بیژن ذوالفقار روی آنتن می‌رود.

از دیدارهای روز پنج شنبه نیز دو تیم(هندوراس - سوییس) و(اکوادور - فرانسه) ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ۵ تیر به گزارش اکبر ارمنده و شهاب قاسمی از رادیو ورزش برای علاقمندان پخش می‌شود.

برنامه‌های جام بیستم فوتبال از رادیو ورزش(موج اف ام ردیف۹۲)، رادیو جوان(اف ام ۸۸)، ایران(اف ام ۹۰)، تهران(اف ام ۹۴) و رادیو جهانی صدای آشنا پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز