خبرگزاری کار ایران

سرخ‌پوشان شروعی خوبی نداشتند؛

درخشان: بازیکنان پرسپولیس نباید استرس داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۰

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از نظر روحی و روانی کاملاً آماده باشد و به راحتی امتیاز ندهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه شروع پرسپولیس در نیم فصل دوم خوب نبود و در قدم اول ۳ امتیاز از دست داد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس متأسفانه در نیم فصل دوم شروع خوبی نداشت و در قدم اول ۳ امتیاز مهم را در تبریز مقابل تراکتورسازی از دست داد، اما انشاءالله در ادامه کار بتواند جبران کند. به نظر من پرسپولیس در تبریز مستحق باخت نبود.

وی در مورد عملکرد تراکتورسازی در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: تراکتورسازی در نیمه اول خوب بود و در نیمه دوم دنبال حفاظت از گل زده‌اش بود و به همین دلیل پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بود. جو استادیوم تبریز هم بد نبود و آنچه از تلویزیون دیدیم، اتفاق خاصی نیفتاد، مگر آنکه برخوردهایی در آنجا رخ داده باشد و ما ندیده باشیم اما در مجموع جو خوبی در استادیوم حاکم بود.

درخشان همچنین تاکید کرد: رقابت در صدر جدول خیلی فشرده است و پرسپولیس‌ها باید دقت کنند امتیاز از دست ندهند چون با هر لغزشی ۳-۴ پله سقوط می‌کنند به همین دلیل باید کاملاً حواس‌شان را جمع کنند تا امتیاز ندهند و تمام امتیازات را بگیرند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس با تلاش بیشتر می‌تواند فاصله‌اش با صدر جدول را جبران کرده و دوباره صدرنشین لیگ شود. این فشردگی نباید برای تیم استرس ایجاد کند چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از نظر روحی و روانی کاملاً آماده باشد و به راحتی امتیاز ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز