خبرگزاری کار ایران

مشکل گلرهای پرسپولیس روحی است؛

عزیزیان: سیستم چرخشی سوشا و نیلسون را متزلزل کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۰۷

نیلسون حرفه‌ای‌گری کرده که در نیم فصل این حرف را زده، اما کادر فنی و مدیریت باشگاه باید بررسی کنند که چکار کنند تا تیم بیشتر از این ضربه نخورد

مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سوشا مکانی مشکل روحی و روانی دارد وبه همین دلیل است که اشتباهات بزرگی را مرتکب می‌شود و نمی‌تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد.

گفت‌وگوی سعید عزیزیان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*چرا سوشا مکانی در این فصل اشتباهات وحشتناکی مرتکب می‌شود؟
آن چیزی که من از تلویزیون می‌بینم این است که سوشا مکانی مشکل روحی و روانی دارد. پرسپولیس تیم بزرگی است و حاشیه‌های زیادی هم دارد و سوشا باید خودش را از این حواشی دور کند و تمرکزش را روی تمرین و مسابقه بگذارد. سوشا نباید به حاشیه‌ها توجه کند و فقط کار خودش را انجام دهد. کادر فنی باید با اوصحبت کنند. من نمی‌دانم چه تمریناتی انجام می‌دهد هر چند آقای باقری خودش گلر خوبی بوده و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهد و اشتباهات سوشا و نیلسون فردی است و ربطی به مربی ندارد.

* نیلسون هم امروز به شدت معترض شده و ا علام کرده اگر پولش را نمی‌دهند رضایت‌نامه‌اش را بدهند…
به نظرم بازیکن اصلا نباید به خودش اجازه بدهد این حرف‌ها را بزند. این مسائل را سرمربی تشخیص می‌دهد چه کسی بازی کند یا روی نیمکت باشد و مدیریت خوبی از سوی کادر فنی نیاز است تا این صحبت‌ها مطرح نشود. بازیکن وقتی قرارداد می‌بندد باید فکر و ذکرش تمرین و مسابقه باشد. البته نیلسون حرفه‌ای‌گری کرده که در نیم‌فصل این حرف را زده، اما کادر فنی و مدیریت‌باشگاه باید بررسی کنند که چکار کنند تا تیم بیشتر از این ضربه نخورد.

* عملکرد نیلسون را در این‌فصل چطور دیده‌اید؟
نیلسون دو - سه سال است در پرسپولیس بازی می‌کند و نمی‌دانم چرا امسال کمی متزلزل شده است. من با نیلسون کار کرده‌ام و می‌دانم کاملا حرفه‌ای است و چطور باید تمرین کند که بدنش شاداب و آماده باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که نیلسون می‌گوید می‌خواهد از پرسپولیس برود.

* عده‌ای می‌گویند جذب سوشا در اول‌فصل اشتباه بود، چون نباید ۲ دروازه‌بان هم‌سطح در یک‌تیم باشند…
من برای شما یک مثال می‌زنم. فصل ۸۶-۸۷ در پرسپولیس ۴ تا گلر به نام‌های مهدی واعظی، حسن رودباریان، فرشید کریمی و علیرضا حقیقی داشتیم و هیچ مشکلی بین آنها پیش نیامد، چون با هم رفاقت داشتند و رقابت هم می‌کردند. در بازی با ابومسلم فرشید کریمی گلر ما بود و نیمه اول ۳ گل خوردیم که هواداران شعار دادند، اما در نیمه دوم ۳ گل زدیم و بازی که مساوی شد حسن رودباریان از روی نیمکت به سوی محوطه‌جریمه دوید و فرشید را در آغوش گرفت و حتی داور به رودباریان یک اخطار هم داد، اما این حرکت نشان می‌داد بچه‌ها در تیم چقدر رفیق هستند. این رفاقت را الان هم باید در تیم به وجود بیاورند تا این مشکلات نباشد و هرکسی که حقش است بازی کند. سوشا و نیلسون از نظر روحی پایین هستند و هر کسی اشتباه کند را بیرون می‌گذارند و همین مساله در تیم تزلزل ایجاد می‌کند باید به گلر فرصت داد و با یک اشتباه گلر را کنار نگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز