خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس بخشی از وجودم شده؛

نوروزی: جدایی برایم سخت است / کسی از آینده خبر ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۴

از بغضی که دارم می‌توانید متوجه شوید چه حس و حالی دارم ولی به هر حال زندگی و فوتبال همین است. شاید لازم باشد این اتفاق روی بدهد. البته پرسپولیس و هواداران همیشه در خاطر من هستند.

مهاجم تازه جدا شده پرسپولیس گفت: جدایی برایم سخت است ولی چاره‌ای نیست و باید این مرحله را پشت سر بگذاریم. نمی‌دانم آخر فصل چه خواهد شد ولی از بغضی که دارم بدانید چه حس و حالی نسبت به این جدایی دارم.

به گزارش ایلنا، هادی نوروزی افزود: بعد از ۶ سال حضور، پرسپولیس بخشی از گوشت و پوست من شده، در واقع احساس می‌کنم بخشی از وجودم جدا می‌شود. از بغضی که دارم می‌توانید متوجه شوید چه حس و حالی دارم ولی به هر حال زندگی و فوتبال همین است. شاید لازم باشد این اتفاق روی بدهد. البته پرسپولیس و هواداران همیشه در خاطر من هستند.

وی درباره اینکه او قرضی از پرسپولیس جدا می‌شود و آیا در پایان فصل دوباره در پرسپولیس خواهد بود یا نه، ادامه داد: این مساله بستگی به خیلی چیزها دارد. کسی از آینده خبر ندارد، هدف من این است که بتوانم در این چند ماه با حضور در تیم نفت تهران خود را احیاء کنم و با بازی‌های خوبی که انجام خواهم داد، با قدرت حضور دوباره‌ای در پرسپولیس داشته باشم. در وهله اول باید تلاش کنم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم و پس از آن باید دید شرایط چگونه است و نظر کادر فنی چه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز