خبرگزاری کار ایران

نمی‌دانیم باید با کدام ساز برقصیم؛

درخشان: پرسپولیس مظلوم واقع می‌شود / مقابل نفت ۹ بازیکن را نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۷۶

آقای کی‌روش! تیم شما از حالا مشخص است و لژیونرهایتان هم معلوم هستند پس دنبال چه می‌گردی؟ فقط می‌خواهی فوتبال را به هم بریزی؟ من مسئولیت دارم و باید پاسخگوی هواداران و مسئولان باشگاه باشم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس خیلی مظلوم واقع شده است و هر کسی برای نمایش قدرت خود بدترین تنبیهات را برای پرسپولیس درنظرمی گیرد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان با ۴۵ دقیقه تاخیر در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار پرسپولیس و نفت حاضر شد.

وی در مورد دیدار با نفت تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز به خاطر تاخیرم از همه عذرخواهی می‌کنم و ولادت امام موسی کاظم را تبریک می‌گویم. فردا مقابل تیمی بازی داریم که از تیم‌های خوب است. آنها تیم دونده، جوان و با انگیزه ای هستند. امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به وضعیت خود بهبود ببخشیم.

درخشان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما مشکلاتی داریم و متأسفانه خیلی اذیت می‌شویم. با احترامی که برای سازمان لیگ و کمیته انضباطی قائلم مظلوم واقع می‌شویم و بدون دلیل ما را تنبیه می‌کنند و برای ما مشکلاتی به وجود می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رأی کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: بازیکن ما اشتباه کرده و پیراهنش را از تنش در آورد و باید تنبیه شود. ما هم این مسئله را می‌پذیریم او که کارت قرمز گرفته بود و یک بازی را هم از دست داد اما چرا او را باز هم محروم کردید تا یک جلسه هم باشد؟ چرا تماشاگران ما را محروم کردید؟ ما که میزبان نبودیم که بخواهید ما را محروم کنید. آنها می‌گویند تماشاگران ما نارنجک به زمین انداختند اما من می‌گویم از کجا معلوم که این کار هواداران ما باشد؟!

وی خاطرنشان کرد: یا ما فوتبال خارجی نمی‌بینیم و یا اینکه چشم مان را بر روی واقعیت بسته‌ایم و مغرضانه برخورد می‌کنیم. محسن بنگر در سیرجان گل زد و با دستش به هواداران گفت سکوت کنید اما بازیکن ما کارت گرفت و اگر این طور باشد باید کریس‌رونالدو هر بازی محروم شود. ما نه این مسئله را می‌توانیم باور کنیم و نه آن مسائل را می‌بینیم، اما در همان سیرجان بدترین توهین‌ها به ما شد اما نه نامه‌ای نوشتیم و نه اعتراض کردیم هرچند که خود بهروان هم در این بازی حضور داشت اما به هر حال تماشاگران سلیقه خودشان را دارند و ما نمی‌توانیم به آنها بگوییم که ساکت باشند و نمی‌توانیم به دهان تماشاگران چسب بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد محرومیت حسین عبدی هم خاطرنشان کرد: در دربی حسین عبدی اجازه گرفت و روی نیمکت نشست اما وقتی به او گفتند که نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند قبول کرد و رفت اما دوباره او را محروم کردند ما نمی‌دانیم که باید با کدام ساز برقصیم. حسین عبدی روی نیمکت پایش را روی زمین کوبید اما داور از درون زمین آمد و به او گفت که چرا پایت را روی زمین می‌کوبی، او نه به کسی توهین کرد و نه حرفی زد اما به خاطر پا کوبیدن او را محروم کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حسین عبدی فیلم پا به زمین کوبیدنش را نشان داد اما او را محروم کرد، در واقع پرسپولیس مظلوم واقع شده است.

درخشان خاطرنشان کرد: سازمان لیگ برای ما سه روز سه روز بازی می‌گذارد اما ما باید هم ریکاوری کنیم و هم برای بازی آماده شویم. با این شرایط چطور می‌توانیم مسائل تاکتیکی را در تیم پیاده کنیم. قطعا در این شرایط نمی‌توانیم فوتبال با کیفیت انجام دهیم و تماشاگر هم که برای دیدن فوتبال با کیفیت به استادیوم می‌آید اما این را هم در نظر بگیرید ما این همه مصدوم و محروم داریم.

سرمربی تیم پرسپولیس با پرسیدن این سئوال از خبرنگاران که می‌دانید پرسپولیس چند مصدوم و محروم دارد اظهار داشت: رضا نوروزی و حسین ماهینی هم جزو بازیکنان اصلی ما بودند و ما حدود ۹ بازیکن نداریم. در این شرایط باید با چه بازیکنی به میدان برویم و بعد اگر نتیجه هم نگیریم این همه انتقاد وجود دارد و آن وقت کسی کاری ندارد که ما بازیکن داشتیم یا نه.

وی ادامه داد: در طول بازی‌ها به دلیل فشار بالای مسابقه این همه مصدوم می‌دهیم. ما در جام حذفی دو بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای برگزار کردیم که این مسائل روی بازیکنان فشار وارد می‌کند و حداقل ۷ روز زمان لازم است تا بازیکنان به شرایط خوب برگردند اما ما روز دوشنبه با نفت بازی داریم و سپس باید جمعه هم در جام حذفی بازی کنیم. آنوقت بعد از هفته دوم، ۵۱ روز لیگ تعطیل می‌شود، آن وقت در این شرایط می‌خواهیم فوتبال مان رشد کند چون کی‌روش می‌خواهد تیمش را درست کند. حالا که این طور شد من جواب کی‌روش را می‌دهم. آقای کی‌روش! تیم شما از حالا مشخص است و لژیونرهایتان هم معلوم هستند پس دنبال چه می‌گردی؟ فقط می‌خواهی فوتبال را به هم بریزی؟ من مسئولیت دارم و باید پاسخگوی هواداران و مسئولان باشگاه باشم.

درخشان در ادامه اظهار داشت: تیمی که میلیاردها تومان هزینه می‌کند باید جوابگو باشد. انصاف هم چیز خوبی است. می‌گویند چرا فوتبال ما رشد نمی‌کند. با این شرایط چطور باید رشد کنیم. آیا این تصمیماتی که می‌گیرند منطقی است. در بازی بعدی ما محروم شدیم چرا جریمه ما به این شکل است که از یک بازی رسمی محروم شدیم و جام حذفی و لیگ برتر آن فرقی نمی‌کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که تراکتورسازی هم محرومیت خود را در لیگ برتر پشت سر گذاشت و در بازی جام حذفی با حضور هواداران بازی کرد خاطرنشان کرد: خدا به شما انصاف بدهد. کاملا درست می‌گویید اگر تیمی در لیگ محروم می‌شود باید در لیگ محروم شود اگر بنا روی اولین بازی رسمی است ما مقابل نفت تهران اولین بازی رسمی خود را انجام می‌دهیم اما ما را از بازی مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی محروم کردند. واقعا هیچ چیز معلوم نیست.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه تاریخ دربی به خاطر استقلال تغییر می‌کند در جام حذفی پرسپولیس قبل از استقلال به میدان می‌رود و محسن بنگر با یک کارت زرد از دربی احتمالی محروم می‌شود و آیا فکر می‌کند این رفتارها به خاطر عدم موفقیت پرسپولیس گرفته می‌شود اظهار داشت: بنده هم احساس شما را دارم. در آن شرایط جوی با آن زمین نامناسب بازی کردیم. شما ببینید چه اخطارهایی به بازیکنان ما دادند. پرسپولیس مظلوم واقع شده و هر کاری که می‌خواهند علیه آن انجام می‌دهند. با این رفتارها می‌خواهند بگویند قاطع هستند. قاطعیت به اجرای صحیح قانون است نه اینکه همینطور ما را بزنند و جلو بروند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی در مصاحبه خود اسماعیل حسن‌زاده را متخلف قلمداد کرد اظهار داشت: من به جایگاه همه عزیزان احترام می‌گذارم و با کسی مسئله شخصی ندارم. حرفم این است که انصاف را رعایت کنند و از ما مستندات را بخواهند. دو نامه نوشتیم که موضوع محسن بنگر و عبدی به این شکل بوده اما به هیچ کدام توجه نمی‌کنند. به ما هم می‌گویند هیچ حرفی نزنید با این شرایط که نمی‌توان کاری کرد. ما از برنامه فشرده لیگ آسیب می‌بینیم. بعد از یک ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای تنها دیروز ۲۰ دقیقه تمرین کردیم و امروز هم ۲۵ دقیقه تمرین می‌کنیم آیا این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس جهت بازسازی تیم کافی است. بعد از دیدار مقابل نفت هم باید با ذوب‌آهن بازی کنیم و ممکن است این مسابقه ۱۲۰ دقیقه به طول بینجامد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان این تیم خیلی راحت کارت می‌گیرند خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با بازیکنان صحبت کردم. البته نباید فراموش کنیم که بعضی از مسابقات شرایط خاصی دارند. نتیجه و گلزن دربی در تاریخ ثبت می‌شود. بازیکن به خاطر فشاری که روی او وجود دارد باید خودش را کنترل کند، شادی مضاعف این بازی باعثمی‌شود آنها ناخودآگاه خوشحالی بیشتری داشته باشند. پس از بازی به عالیشاه گفتم تو می‌دانی با ما چه کاری کردی و او هم معذرت‌خواهی کرد و در مصاحبه خود از هواداران عذرخواهی کرد. بازیکن باید به بلوغ حرفه‌ای برسد تا بتواند خود را کنترل کند. عالیشاه هم جوان است و هنوز به این بلوغ حرفه‌ای نرسیده. کاپیتان ما که در دربی‌های زیادی بازی کرده نتوانست در آن شرایط خودش را کنترل کند، این مسائل در فوتبال وجود دارد.

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با اینکه می‌گویند پرسپولیس به خاطر فحاشی هواداران و پرتاب ترقه جریمه شده و اینکه استقلالی‌ها هم فحاشی زیادی کردند و آیا برخی به خاطر بزرگی پرسپولیس این رفتارها را انجام می‌دهند عنوان کرد: این اتفاقات به خاطر بزرگی پرسپولیس است و آنها چون می‌بینند پرسپولیس تا این اندازه بزرگ است سراغ آن می‌آیند آنها با پرسپولیس می‌توانند بگویند ما هستیم و چه به ضرر پرسپولیس باشد و چه به سود آن آنها هم می‌گویند ما هستیم.

وی در مورد اینکه آیا ضعف دفاع پرسپولیس باعثشد این تیم مقابل استقلال گل بخورد خاطرنشان کرد: شما روی این صحنه ریز نشدید. یک دقیقه قبل از گل، رضا حقیقی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمد و بازیکنان ذهنشان روی این بود که او تعویض می‌شود یا نه به همین خاطر از صحبت‌ها و جایگاه‌هایی که قبل از بازی انجام داده‌ بودند و موقعیت‌ها را به بازیکنان تفهیم کرده بودم غافل شدند. خسرو حیدری و بازیکنان استقلال هم با حرفه‌ای گری بازی را خیلی زود شروع کردند و به خاطر اینکه ما جای‌گیری نکرده بودیم به گل رسیدند اما شما بعد از ۱۰ نفره شدن تیم دیدید که چقدر خوب دفاع کردیم و بدون اشتباه بودیم. در بازی هم شاید دفاع وضعیت خوبی نداشته باشد و با توجه به مصدومان و محرومانی که داریم این موضوع طبیعی است اما تلاش می‌کنیم اشتباهات بازی قبل را تکرار نکنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب رضا خالقی‌فر از راه‌آهن گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از حمید استیلی داشته باشیم ما دلمان می‌خواست به او کمک کنیم و این کار را هم خواهیم کرد. آنها محمدرضا خان‌زاده را مدنظر داشتند اما ما با این بازیکن صحبت کردیم و او راضی به این انتقال نبود. وقتی بازیکن میل به حضور در تیمی نداشته باشد شاید نتواند کیفیت خیلی خوبی ارائه دهد.

درخشان در مورد اینکه آیا قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس هم ثبت شده است گفت: قرارداد هیچ بازیکن خارجی ثبت نشده است. او در تمرینات ما حاضر شده من به باشگاه اعلام کردم مذاکرات را انجام دهند و توافقات لازم صورت بگیرد و وقتی من اوکی نهایی را دادم قرارداد او به ثبت برسد.

درخشان در مورد اینکه آیا پرسپولیس باز هم قصد خرید بازیکن خارجی دارد گفت: قوانین AFC اجازه جذب ۶ بازیکن خارجی می‌دهد. در ایران می‌توانیم درون زمین ۴ بازیکن خارجی داشته باشیم که یک نفر آنها آسیایی باشد. حالا ما قصد داریم ۱۰ بازیکن خارجی بخریم و از هرکدام آنها در دیدارهایی که لازم داریم استفاده ببریم. پرسپولیس پولدار است و می‌خواهد این کار را انجام دهد. رئال مادرید هم ۱۰ بازیکن خارجی دارد. این موارد ارتباطی به دیگران ندارد.

وی در مورد اینکه در لیگ ایران هر باشگاه فقط ۴ بازیکن خارجی می‌تواند داشته باشد خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این مسئله که می‌ گوییم درست باشد اما اگر هم اینطور است این تصمیم اشتباه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز