خبرگزاری کار ایران

می‌خواهند من را از صحنه خارج کنند؛

نکیسا: بازی با میلان نباید خیلی سمبلیک باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۶

من کوچک‌ترین پیشکسوت پرسپولیس هستم و بیشتر با من شوخی می‌کردند و می‌گفتند چرا آمدی؟ مگر هنوز می‌توانی بازی کنی؟

دروازه‌بانان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس خیلی خوب بود و کلی خندیدیم.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس خوب بود و دوستان و رفقای قدیمی را دیدیم. فضای تمرین خیلی خوب بود و فکر نمی‌کردم اینقدر خوب باشد. هیچ مشکلی نبود و جو خوب و سالمی بود و کلی خندیدیم، چون یاد خطرات گذشته کردیم. من کوچک‌ترین پیشکسوت پرسپولیس هستم و بیشتر با من شوخی می‌کردند و می‌گفتند چرا آمدی؟ مگر هنوز می‌توانی بازی کنی؟ آنجا بود که فهمیدم می‌خواهند من را از صحنه خارج کنند اما من که خارج بشو نیستم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸ دروازه‌بان به تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس دعوت شده‌اند که رقابت بین بچه‌ها خیلی وحشتناک بود، اما در عین دوستی و رفاقت بود. بچه‌ها همان انگیزه سابق را دارند و رقابت از دوره‌ای که بازی می‌کردیم، بیشتر بود و از تلاش و انگیزه بچه‌ها خیلی خوشم آمد. بهروز سلطانی‌ از همه آماده‌تر بود و باعثشگفتی من شد. مردم هم آمده بودند و خیلی فضای خوبی بود و آنقدر تمرین کردم که الان همه بدنم درد می‌کند.

نکیسا در پایان گفت: بازی با پیشکسوتان میلان کار خیلی خوبی است به شرطی که خیلی سمبلیک نشود چون آنها حرفه‌ای هستند و هر جوری که جلو برویم، کار خودشان را می‌کنند و حرفه‌ای بازی می‌کنند. ما در این بازی نباید دنبال ۶۰ تا تعویض باشیم و باید مثل یک بازی رسمی تعویض‌های ما مشخص باشد و بتوانیم بازی خوبی جلوی میلان انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز