خبرگزاری کار ایران

درخشان می‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد؛

قلیچ: سوشا مربی ندارد که به این روز افتاده / این گل‌ها بودار است!

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۵۴

ان‌شاالله سوشا از این بحران در بیاید. شخصا حاضرم هر کمکی که می‌توانم به سوشا بکنم تا از این شرایط بد روحی خارج شود.

مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سوشا مکانی در این تیم مربی ندارد تا با او کار کند و در شرایط مطلوب روحی و فنی قرار بگیرد و به همین دلیل است که اشتباهات وحشتناکی می‌کند و گل‌های به قول او بودار می‌خورد.

گفت‌وگوی وحید قلیچ با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* چرا سوشا در این روزها اشتباهات وحشتناکی را مرتکب می‌شود؟
وقتی یک دروازه‌‌بان نسبت به سال قبل این‌قدر فرق می‌کند، یعنی اینکه مربی خوبی ندارد تا با او کار کند. مربی باید مثل یک پدر باشد، چون گلر یک پدر در خانه دارد و یک پدر هم در زمین باید با او کار کند. گلرها نگاه نمی‌کنند سرمربی تیم چه کسی است، بلکه نگاه می‌کنند چه کسی مربی گلرهاست. سوشا همان گلر پارسال است و چطور این‌قدر سقوط کرده و گل‌های مساله‌دار می‌خورد. به نظرم این گل‌ها بودار است.

* سوشا تا حدی تحت‌فشار است و اعلام‌کرده می‌خواهد خودش را دار بزند. واکنش شما به حرف سوشا چیست؟
سوشا اصلا نباید این حرف را بزند، چون جوان است. من با این سن و سال و عمل‌جراحی که کردم به زندگی امیدوارم و این حرف را نمی‌زنم. سوشا جوان و جویای‌نام است و حالا حالاها باید از این موقعیتی که دارد استفاده کند. سوشا الان گلر پرسپولیس است و باید طرفدار پیدا کند، نه اینکه بگوید می‌خواهد خودش را دار بزند. سوشا این عرضه را دارد و می‌تواند بهتر از این‌ها باشد و هیچ‌وقت هم از این فکرها نکند و از این حرف‌ها نزند. ان‌شاالله سوشا از این بحران در بیاید. من شخصا حاضرم هر کمکی که می‌توانم به سوشا بکنم تا از این شرایط بد روحی خارج شود. اگر خود سوشا بخواهد حاضرم به او کمک کنم.

* با توجه به مسائلی که برای سیاسی به وجود آمده، اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
از نظر مدیریتی شرایط پرسپولیس خوب نیست. سیاسی برای پرسپولیس زحمت کشید و نمی‌دانم چرا زندان رفته؛ امیدوارم گرفتاری همه خیلی‌سریع حل شود. پرسپولیس به لحاظ مدیریتی وضعیت خوبی ندارد و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات باشگاه حل شود.

* راستی گروه پرسپولیس در آسیا را چطور می‌بینید؟
گروه خیلی سختی است و صعود از این گروه خیلی مشکل است، اما حمید درخشان می‌تواند موفق شود. درخشان چند سال در قطر بازی کرده و از تیم‌های عربی شناخت دارد. ان‌شاالله پرسپولیس در آسیا نتیجه بگیرد تا همه از جمله ما پیشکسوتان خوشحال شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز