خبرگزاری کار ایران

نباید گول نتایج تیم ملی را بخوریم؛

درخشان: نگران لبنان باشیم بهتر است جام‌جهانی نرویم / مشکل تاکتیکی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۵

یک بار با کی‌روش در بیروت به لبنان باختیم، اما آن باخت یک اتفاق بود و لبنان تیمی نیست که ما را اذیت کند. اگر بخواهیم نگران لبنان باشیم، بهتر است از جام‌جهانی انصراف بدهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی ما نسبت به بازی مقابل تایلند باید خیلی بهتر باشد و بهتر از این بازی کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی تیم ملی مقابل تایلند بازی بدی نبود. معمولاً چنین نتایجی آدم را گول می‌زند اما فکر می‌کنم تیم ملی ما باید خیلی بهتر از این باشد و بهتر از نمایشی که مقابل تایلند داشت، بازی کنیم. ما تیم‌هایی مثل تایلند را ملاک خود قرار ندهیم چون ما تیمی هستیم که می‌خواهیم به جام جهانی برویم و کیفیت ما باید خیلی بهتر باشد و این بردها ما را گول نزند.

وی در مورد بازی بعدی تیم ملی مقابل لبنان گفت: با این نفراتی که الان در اختیار تیم ملی هستند، مقابل لبنان کار سختی نداریم. با توجه به اینکه به جام ملت‌های آسیا صعود کرده‌ایم، مقابل لبنان بدون دغدغه بازی می‌کنیم و مشکل خاصی در بیروت نخواهیم داشت.

این ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران همچنین متذکر شد: البته یک بار با کی‌روش در بیروت به لبنان باختیم، اما آن باخت یک اتفاق بود و لبنان تیمی نیست که ما را اذیت کند. اگر بخواهیم نگران لبنان باشیم، بهتر است از جام‌جهانی انصراف بدهیم.

درخشان در پایان گفت: این روند تیم ملی هیچ کسی را امیدوار نکرده، لبنان و تایلند اصلاً جایگاهی ندارند که در مورد آنها بحثکنیم. تیم ما از نظر تاکتیکی خیلی مشکل دارد و اگر این مشکلات را اصلاح نکنیم، روزهای بدی در پیش خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز