خبرگزاری کار ایران

بعید می دانم قهرمان آسیا شویم؛

درودگر: کی‌روش باید در فوتبال ما تغییر نسل ایجاد کند / طرفدار استقلال و پرسپولیس نیستم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۴۶

شرایط فوتبال ما در حال حاضر خوب نیست. بعد از سال ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ سیل بازیکنان ما به اروپا سرازیر شد اما الان بازیکنان اروپایی ما هم در تیم های عربی نیمکت نشین هستند که اصلا قشنگ نیست.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران معتقد است که فوتبال ما در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و نباید امیدی به قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا داشته باشیم چرا که شرایط قهرمانی در این مسابقات را نداریم و فقط اگر تمام اتفاقات به نفع ما رقم بخورد شاید بتوانیم این عنوان را به دست آوریم.

صادق درودگر امروز دوشنبه ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا به سئوالات خبرنگار گروه ورزشی ایلنا هم پاسخ داد که ماحصل آن را می خوانید:

شرایط تیم ملی را در آستانه جام ملت های ‌آسیا چطور می بینید؟
به نظر من شرایط فوتبال ما در حال حاضر خوب نیست. بعد از سال ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ سیل بازیکنان ما به اروپا سرازیر شد اما الان بازیکنان اروپایی ما هم در تیم های عربی نیمکت نشین هستند که اصلا قشنگ نیست. مشکلات داخلی هم نگران کننده است و ما را دچار تشویش می کند و باید در زمینه سیستم افرادی که در فوتبال حضور دارند، تغییر ایجاد کنیم.

این تغییر کار چه کسی است؟
مجمع باید دست به کار شود و کسانی بیایند که به فوتبال ما کمک کنند. کسانی که رزومه خوبی ندارند نباید پست های کلیدی را در اختیار داشته باشند چون کسی که یک شهرستان کوچک را مدیریت کرده نمی تواند در پست های کلیدی در سطح اول فوتبال ما موفق شود.

از تیم ملی در جام ملت های آسیا چه انتظاری باید داشته باشیم؟
کاش کی‌روش برای جام ملت های آسیا در تیم ملی ما تغییر نسل ایجاد کند تا برای جام جهانی بعدی پتانسیل خوبی داشته باشیم. متاسفانه الان شرایط مطلوبی نداریم و یکسری از بازیکنان که به تیم ملی دعوت شده اند موقع خداحافظی شان است و یک نسل جدید باید به تیم ملی دعوت شود تا به فوتبال ما کمک کند. کی روش با روحیه مبارزه طلبی که دارد می توانداین کار را بکند.

می توانیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم؟
بعید می دانم که بتوانیم قهرمان شویم. شرایط ما شرایطی نیست که بتوانیم قهرمان آسیا شویم. فقط آن چه که مسلم است اینکه این اتفاق می تواند به ما کمک کند. اگر همه اتفاقات در این مسابقات به نفع ما باشد شاید چنین رویدادی را شاهد باشیم.

نباید سبک بازی مان را برای حضور در جام ملت های آسیا تغییر دهیم؟
ما در حال حاضر به هیچ عنوان سبکی نداریم و یک سیستم دفاعی را به نمایش گذاشتیم؛ یک دفاع بسته که همیشه و همه جا جواب نمی دهد. شاید یک بار مدافع کره ای اشتباه کند یا داور به اشتباه گل حریف را نگیرد اما این اشتباهات همیشه شامل حال ما نمی شود. باید آنقدر قدرتمند باشیم که خودمان را به حریفان تحمیل کنیم. نه اینکه فقط دنبال اتفاقات باشیم و نتیجه بگیریم.

دربی امسال تهران را چطور می بینید؟
بازی های جذابی از این دو تیم نمی بینیم و امید ندارم بازی جذابی شود. فقط امیدوارم گل داشته باشد و مردم از دیدن گل های بازی لذت ببرند.

شما استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟
هیچ کدام قبلا هم به هر دو تیم تمایل داشتم و هم تمایل نداشتم. الان فقط طرفدار ملوان و نساجی هستم.

فکر می کنید امسال دربی برنده ای خواهد داشت؟
امیدوارم داشته باشد چون وقتی بازی برنده داشته باشد قشنگ می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز