خبرگزاری کار ایران

تیم ملی در دفاع و حمله بهتر شده؛

حقیقت‌دوست: استرالیا و ژاپن رقیبان‌ اصلی ما هستند / بازی دژاگه، بی‌نظیر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۳۱

خط دفاع ما سال‌ها ضعف داشت و حالا بهتر شده‌ایم و در بخش حمله هم خوب هستیم و بازیکنانی مثل دژاگه داریم که بی‌نظیر است و آزمون هم خوب کار کرده و در خط حمله خیلی هم ضعیف نیستیم…

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان معتقد است تیم ملی با درایت کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا به موفقیت خواهد رسید تا سال ها ناکامی در این جام را به دست فراموشی بسپاریم.

گفت‌وگوی شهرام حقیقت‌دوست با خبرنگار ایلنا را در مورد حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا در زیر می‌خوانید:

* نمایش تیم ملی را در دو بازی اول خود در جام ملت‌های ‌آسیا چطور دیدید؟
با توجه به این ۲ بازی نمی‌شود چیزی در مورد تیم ملی گفت، چون هنوز با تیم خیلی خوبی بازی نکرده‌ایم و باید بازی‌های تیم را در مراحل بالاتر ببینیم، اما این ۲ بازی خوب بود و هر ۲ بازی را بردیم.

* بازی بعدی ما مقابل امارات است، این دیدار را چطور می‌بینید؟
احتمالا امارات هم برای ما خیلی مشکلی ندارد، چون این تیم هم خیلی قوی نیست و احتمالا آنها را باز هم می‌بریم. باید در دور بعد ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد که ان شاالله آنجا هم موفق باشیم.

* به نظر شما تیم ما در جام ملت‌ها نمایش دلچسبی دارد؟
سال‌هاست فوتبال ما نمایش دلچسبی ندارد و ربطی به تیم ملی ندارد. دوره طلایی فوتبال ما که امثال دایی، کریمی، مهدوی‌کیا و هاشمیان و… در آن حضور داشتند گذشته و در این سال‌ها فوتبال ما هیچ وقت دلچسب نبوده است.

* چرا؟

خب، دلایل زیادی دارد. من خودم قبلا بازی های لیگ را می‌دیدم، اما متاسفانه الان نمی‌بینم، چون بازی‌ها جذاب نیست و فقط اواخر لیگ آن هم برای نتایج می‌بینیم. الان تماشاگران به استادیوم‌ها نمی‌آیند و قبلا ورزشگاه‌های ما خیلی شلوغ بود، به خصوص برای استقلال و پرسپولیس خیلی تماشاگر می‌‌آمد، اما الان نمی‌آیند. مردم چند سال تحمل کنند؟ نه بازی خوب می‌بینند و نه به آنها احترام می‌گذارند و نه امکانات در اختیارشان می‌گذارند، بنابراین چرا باید به استادیوم بروند و ترجیح می‌دهند در خانه بازی‌ها را ببینند.

* به نظر شما تیم ملی در جام ملت ها موفق می‌شود؟
ته دل‌ همه امیدواریم این اتفاق بیفتد. کی‌روش مربی خیلی خوبی است و در جام جهانی هم خوب کار کردیم، به خصوص مقابل آرژانتین عالی بودیم. این بازی هیچ وقت از یادم نمی‌رود و حتی ما دنبال برد بودیم. مطمئن هستم ما با درایت کی‌روش نتیجه می‌گیریم، ضمن اینکه من بازی آنچنان دفاعی از تیم ملی نمی‌بینم. خط دفاع ما سال‌ها ضعف داشت و حالا بهتر شده‌ایم و در بخش حمله هم خوب هستیم و بازیکنانی مثل دژاگه داریم که بی‌نظیر است و آزمون هم خوب کار کرده و در خط حمله خیلی هم ضعیف نیستیم.

* شانس قهرمانی در جام ملت‌ها را داریم؟
بله، صد در صد داریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا سال ها ناکامی خود را به دست فراموشی بسپاریم.

* رقیبان اصلی ما در راه قهرمانی کدام تیم‌ها هستند؟
استرالیا که میزبان است و با وجود اینکه مقابل کره جنوبی باخت، ولی نمایش خوبی داشته و ژاپن که اگر با آنها بازی کنیم دچار مشکلات زیادی می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز