خبرگزاری کار ایران

کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل به سیل‌زدگان اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۷۰

کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل برای رفع نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان سیل در استان‌های مختلف، به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که صبح سه‌شنبه ۲۰ فروردین با حضور محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر عینی‌پور معاون فنی و مهندسی ایرانسل در محل جمعیت هلال احمر برگزار شد، مبلغ پنج میلیارد ریال از طرف ایرانسل برای کمک به رفع نیازهای ضروری سیل‌زدگان، به جمعیت هلال‌احمر اهدا شد.

ایرانسل علاوه بر این مبلغ، ۵۵ میلیارد ریال نیز برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در منطقه‌های سیل‌زده اختصاص داده است.

در این مراسم، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وسعت بی‌سابقه سیل در استان‌های مختلف، ضمن تقدیر از ایرانسل برای همکاری در روند امدادرسانی به سیل‌زدگان، برلزوم توجه ویژه به ابعاد گوناگون خسارت‌های سیل تاکید کرد.

همچنین معاون فنی و مهندسی ایرانسل نیز طی سخنانی اقدامات ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه و کمک به روند امدادرسانی پس از بروز سیل در استان‌های مختلف را تشریح کرد. وی همچنین تاکید کرد: «ایرانسل فراتر از وظیفه تخصصی خود در مخابرات، یاری‌رسانی به عزیزان آسیب‌دیده و سازمان‌های امدادی را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. به همین دلیل آماده همکاری گسترده‌تر با جمعیت هلال‌احمر، به عنوان سازمان تخصصی امدادرسان برای کمک‌های بیشتر به آسیب‌دیدگان و بازسازی بخشی از زیرساخت‌های تخریب شده است.»

ایرانسل با وقوع بارش‌های شدید و شرایط جوی سخت در استان‌های مختلف، با اعزام سریع کارشناسان فنی به منطقه‌های آسیب‌دیده و بررسی شرایط ایجاد شده، در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل‌زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه‌های سیل‌زده را رایگان اعلام کرد.

در زمان بحران تیم فنی ایرانسل با توجه به شرایط ایجاد شده از منابع مختلف تأمین‌کننده انرژی مثل ژنراتورها برای برق‌رسانی و فعال نگه‌داشتن آنتن‌های مخابراتی استفاده کرد و  شبکه را برای استفاده مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر که از طریق رومینگ ملی از شبکه ایرانسل استفاده می‌کردند  پایدار نگه داشت. همچنین بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشترکین مناطق آسیب‌دیده از طریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره ۷۰۰)، در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز